Ряд актуальних питань обговорили на засіданні Громадської ради при Пенсійному фонді України

IMG 3911 300x200   Сьогодні, 7 червня, відбулось засідання Громадської ради при Пенсійному фонді України. На обговорення винесені питання застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та пенсійне забезпечення, роботи органів Фонду щодо мінімізації корупційних ризиків, роботи інформаційної сторінки Веб-порталу електронних послуг та Контакт-центру Фонду.

 

Директор департаменту пенсійного забезпечення Олена Охріменко ознайомила присутніх із змінами до низки законодавчих актів, що регулюють питання пенсійного забезпечення. Зупинилась на змінах до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”.

Суть основної зміни в тому, що всі пенсії за особливі заслуги встановлюються виключно органами Пенсійного фонду України. Для цього до органу Фонду потрібно подати лише пакет необхідних документів, що підтверджує особливість заслуги людини, і заяву. Це безперечно полегшило роботу органів Фонду, а також збір документів самими пенсіонерами.

І ще Олена Охріменко розповіла, що така пенсія призначається з дати права на пенсію, але повертається не раніше, ніж за 12 місяців, і з моменту набрання чинності Законом.

З 1 липня планується два перерахунки, оскільки зміняться соціальні стандарти, зміниться мінімальна пенсія. Також зміниться і максимальна пенсія, що визначається на рівні 10 прожиткових мінімумів і пенсія донорам. Наступний перерахунок буде проведено в грудні цього року.

 

На основних напрямах роботи органів Фонду щодо виконання антикорупційного законодавства та мінімізації корупційних ризиків акцентувала увагу присутніх директор департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю Алла Шуляк. Робота в цьому напрямку, в першу чергу, спрямовується на попередження та своєчасне виявлення корупційних ризиків в діяльності органів Фонду та зменшенні впливу вже встановлених ризиків за загальний результат діяльності. З цією метою з 2015 року в Фонді розробляються антикорупційні програми. Постійно здійснюється моніторинг виконання передбачених заходів, звіти про результати виконання програми оприлюднюються на власному веб-ресурсі Фонду, а також щорічно питання стану роботи по додержанню антикорупційного законодавства заслуховується на засіданні правління.

Вся наша робота спрямована саме на попередження виникнення корупційних правопорушень і основою для цього є рівень знань антикорупційного законодавства працівників органів Фонду. Щорічно цьому питанню приділяється значна увага, проводяться навчання, семінари, тренінги на центральному рівні та на рівні головних управлінь. З минулого року впроваджено щорічне тестування рівня знань пенсійного законодавства, через таку процедуру торік пройшло понад 19 тисяч працівників.

 

Начальник управління організаційної роботи, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Ганна Швець поінформувала членів Громадської ради про роботу оновленої Інформаційної сторінки Веб-порталу, продемонструвала нові можливості модернізованого електронного ресурсу. Насамперед, це адаптація інформації до потреб користувачів з порушеннями зору, розширена контактна інформація, мобільна версія, інтегровані інформаційні сторінки головних управлінь, а також створення опитувальників громадської думки з різної тематики.

Інформаційна сторінка – це складова Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Тепер це єдиний веб-ресурс.

Членам Громадської ради продемонстровано відеоролик про електронні послуги Пенсійного фонду України.

 

 

Директор Контакт–центру Пенсійного фонду України Олена Темрюк розповіла членам Громадської ради про історію утворення, режим роботи, команду консультантів Контакт-центру.  

Контакт-центр став потужним комунікатором між Пенсійним фондом України та громадянами, які користуються соціальними послугами в галузі пенсійного забезпечення, здобув широку популярність та довіру серед громадськості.

Кількість телефонних звернень до Контакт-центру із року в рік зростає. Минулого року надійшло більше 308 тисяч дзвінків, близько 90 % з них були оперативно вирішені по суті. Питання чи пропозиції громадян, що не можуть бути вирішені по суті в телефонному режимі, направляються для відповідного опрацювання до структурних підрозділів або територіальних органів Пенсійного фонду.

З початку цього року до Контакт-центру надійшло вже майже 148 тисяч дзвінків, що підтверджує ефективність зміни підходів Фонду в обслуговуванні громадян, орієнтуючись на надання дистанційних послуг з використанням сучасних засобів звʼязку та телекомунікацій, наголосила директор Контакт–центру Пенсійного фонду України.

 

IMG 3914 300x200

IMG 3931 300x200

IMG 3956 300x200

IMG 3971 300x200

IMG 3981 300x200

IMG 4032 300x200

IMG 4060 300x225

background Layer 1
Зателефонувати
0 800 503 753