25.06.2017
Пошук
Актуальні запитання
20.06.2017
Щодо підвищення надбавок за особливі заслуги перед Україною
13.06.2017
Щодо дострокового виходу на пенсію матері дитини - інваліда
06.06.2017
Щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за загиблого брата
16.05.2017
Щодо врахування в заробіток, з якого обчислюється пенсія відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", матеріальної допомоги та індексації заробітної плати
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
12.05.2017
Щодо перерахунків розмірів пенсій інвалідам ІІІ групи у зв'язку зі зміною прожиткового мінімуму
02.03.2017
Щодо перерахунку пенсії державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
25.05.2017
Щодо порядку виплати пенсії
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Про роботу модернізованих підрозділів обслуговування громадян розповіли буковинцям під час виїзного прийому
19 квiтня 2017

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів провів виїзний прийом громадян села Хрещатик Заставнівського району.

Керівник Пенсійного фонду в області розповів громадському активу села про шляхи реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Підкреслив, що одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг.

Технологічне, інформаційне оновлення пенсійної системи, робота модернізованих підрозділів обслуговування громадян дозволяють комфортно організувати процес надання консультацій, прийому необхідних документів для призначення і перерахунків пенсій, забезпечити оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагає сучасність, - зазначив Михайло Романів.

Більшість запитань, на які того дня громадяни села отримали відповіді очільника пенсійної служби краю, стосувалися збільшення розміру пенсії, порядку виходу на пенсію на пільгових умовах, перспектив осучаснення розміру пенсії та її підвищення. У ході спілкування Михайло Романів зауважив, що на сьогодні питання оперативного обслуговування громадян, надання високоякісних, соціальних та інформаційних послуг незалежно від місця проживання громадянце є той показник, який визначає результативність роботи органів Фонду в цілому.

 

 

 

 

 

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта