27.04.2017
Пошук
Актуальні запитання
19.04.2017
Щодо можливості підвищення розміру пенсії у зв'язку із більш пізнім виходом на пенсію
04.04.2017
Щодо визначення права на мінімальну пенсію відповідно до Закону України "Про підвищення престижності шахтарської праці"
13.04.2017
Щодо дати призначення пенсії в разі втрати годувальника за "військовим" законом
06.01.2017
Щодо переходу на інший вид пенсії
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
02.03.2017
Щодо перерахунку пенсії державному службовцю
26.01.2017
Щодо порядку проведення перерахунку пенсій особам, які після призначення пенсії займались підприємницькою діяльністю.
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
07.03.2017
Щодо виплати пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про державну службу", у період роботи
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Про роботу модернізованих підрозділів обслуговування громадян розповіли буковинцям під час виїзного прийому
19 квiтня 2017

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів провів виїзний прийом громадян села Хрещатик Заставнівського району.

Керівник Пенсійного фонду в області розповів громадському активу села про шляхи реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Підкреслив, що одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг.

Технологічне, інформаційне оновлення пенсійної системи, робота модернізованих підрозділів обслуговування громадян дозволяють комфортно організувати процес надання консультацій, прийому необхідних документів для призначення і перерахунків пенсій, забезпечити оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагає сучасність, - зазначив Михайло Романів.

Більшість запитань, на які того дня громадяни села отримали відповіді очільника пенсійної служби краю, стосувалися збільшення розміру пенсії, порядку виходу на пенсію на пільгових умовах, перспектив осучаснення розміру пенсії та її підвищення. У ході спілкування Михайло Романів зауважив, що на сьогодні питання оперативного обслуговування громадян, надання високоякісних, соціальних та інформаційних послуг незалежно від місця проживання громадянце є той показник, який визначає результативність роботи органів Фонду в цілому.

 

 

 

 

 

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта