15.12.2017
Пошук
Актуальні запитання
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
20.11.2017
Щодо призначення пенсії за віком незалежно від віку
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
22.09.2017
Щодо встановлення інвалідності ліквідатору аварії на ЧАЕС
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
30.10.2017
Щодо переведення з пенсії по інвалідності особам з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання на пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
15.12.2017
Про поновлення виплати пенсії
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Про роботу модернізованих підрозділів обслуговування громадян розповіли буковинцям під час виїзного прийому
19 квiтня 2017

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів провів виїзний прийом громадян села Хрещатик Заставнівського району.

Керівник Пенсійного фонду в області розповів громадському активу села про шляхи реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Підкреслив, що одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг.

Технологічне, інформаційне оновлення пенсійної системи, робота модернізованих підрозділів обслуговування громадян дозволяють комфортно організувати процес надання консультацій, прийому необхідних документів для призначення і перерахунків пенсій, забезпечити оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагає сучасність, - зазначив Михайло Романів.

Більшість запитань, на які того дня громадяни села отримали відповіді очільника пенсійної служби краю, стосувалися збільшення розміру пенсії, порядку виходу на пенсію на пільгових умовах, перспектив осучаснення розміру пенсії та її підвищення. У ході спілкування Михайло Романів зауважив, що на сьогодні питання оперативного обслуговування громадян, надання високоякісних, соціальних та інформаційних послуг незалежно від місця проживання громадянце є той показник, який визначає результативність роботи органів Фонду в цілому.

 

 

 

 

 

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта