16.08.2017
Пошук
Актуальні запитання
08.08.2017
Щодо зарахування до страхового стажу роботи підлітків у колгоспі у 1947-1952 роках
25.07.2017
Щодо переведення з одного виду пенсії на інший, якщо пенсіонер - лежачий і перебуває у будинку престарілих
07.07.2017
Щодо перерахунку пенсії пенсіонеру МВС з урахуванням стажу, набутого після звільнення зі служби
06.06.2017
Щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за загиблого брата
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
15.08.2017
Щодо перерахунку достроково призначеної пенсії
01.08.2017
Щодо перерахунку пенсії та надбавок державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
24.07.2017
Щодо виплати пенсії працюючому пенсіонеру
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Про роботу модернізованих підрозділів обслуговування громадян розповіли буковинцям під час виїзного прийому
19 квiтня 2017

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів провів виїзний прийом громадян села Хрещатик Заставнівського району.

Керівник Пенсійного фонду в області розповів громадському активу села про шляхи реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Підкреслив, що одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг.

Технологічне, інформаційне оновлення пенсійної системи, робота модернізованих підрозділів обслуговування громадян дозволяють комфортно організувати процес надання консультацій, прийому необхідних документів для призначення і перерахунків пенсій, забезпечити оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагає сучасність, - зазначив Михайло Романів.

Більшість запитань, на які того дня громадяни села отримали відповіді очільника пенсійної служби краю, стосувалися збільшення розміру пенсії, порядку виходу на пенсію на пільгових умовах, перспектив осучаснення розміру пенсії та її підвищення. У ході спілкування Михайло Романів зауважив, що на сьогодні питання оперативного обслуговування громадян, надання високоякісних, соціальних та інформаційних послуг незалежно від місця проживання громадянце є той показник, який визначає результативність роботи органів Фонду в цілому.

 

 

 

 

 

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта