18.08.2017
Пошук
Актуальні запитання
08.08.2017
Щодо зарахування до страхового стажу роботи підлітків у колгоспі у 1947-1952 роках
25.07.2017
Щодо переведення з одного виду пенсії на інший, якщо пенсіонер - лежачий і перебуває у будинку престарілих
07.07.2017
Щодо перерахунку пенсії пенсіонеру МВС з урахуванням стажу, набутого після звільнення зі служби
06.06.2017
Щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за загиблого брата
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
15.08.2017
Щодо перерахунку достроково призначеної пенсії
01.08.2017
Щодо перерахунку пенсії та надбавок державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
24.07.2017
Щодо виплати пенсії працюючому пенсіонеру
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

За принципом "Таємного клієнта" пенсійники Херсонщини досліджують якість організації роботи у відділах обслуговування громадян
16 червня 2017

15 червня п. р. керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Херсонської області провели моніторинг організації роботи у відділах обслуговування громадян за принципом “Таємного клієнта”.

Без попереднього розголошення інформації, фахівці Фонду у якості пересічних відвідувачів  один в одного побували на прийомі і оцінили рівень надання тієї чи іншої пенсійної послуги.

Під час прийому зверталась увага на скільки працівники служби доступно, просто та зрозуміло доносять інформацію до громадян, яку кількість часу доводиться затрачати на очікування прийому. Також поза увагою не залишились питання професійності фахівців, ввічливого та толерантного ставлення їх до відвідувачів.

 Результати дослідження показали високий професійний рівень працівників об’єднаних управлінь Фонду та добросовісне виконання посадових обов’язків.

Фахівці пенсійної служби мають розуміти, що їх робота оцінюється як зсередини - відповідними службами Пенсійного фонду, так і ззовні - споживачами пенсійних послуг, - переконані керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду Херсонщини.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта