18.12.2017
Пошук
Актуальні запитання
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
20.11.2017
Щодо призначення пенсії за віком незалежно від віку
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
22.09.2017
Щодо встановлення інвалідності ліквідатору аварії на ЧАЕС
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
30.10.2017
Щодо переведення з пенсії по інвалідності особам з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання на пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
15.12.2017
Про поновлення виплати пенсії
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

За принципом "Таємного клієнта" пенсійники Херсонщини досліджують якість організації роботи у відділах обслуговування громадян
16 червня 2017

15 червня п. р. керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Херсонської області провели моніторинг організації роботи у відділах обслуговування громадян за принципом “Таємного клієнта”.

Без попереднього розголошення інформації, фахівці Фонду у якості пересічних відвідувачів  один в одного побували на прийомі і оцінили рівень надання тієї чи іншої пенсійної послуги.

Під час прийому зверталась увага на скільки працівники служби доступно, просто та зрозуміло доносять інформацію до громадян, яку кількість часу доводиться затрачати на очікування прийому. Також поза увагою не залишились питання професійності фахівців, ввічливого та толерантного ставлення їх до відвідувачів.

 Результати дослідження показали високий професійний рівень працівників об’єднаних управлінь Фонду та добросовісне виконання посадових обов’язків.

Фахівці пенсійної служби мають розуміти, що їх робота оцінюється як зсередини - відповідними службами Пенсійного фонду, так і ззовні - споживачами пенсійних послуг, - переконані керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду Херсонщини.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта