18.11.2017
Пошук
Актуальні запитання
17.11.2017
Щодо призначення пенсії за віком незалежно від віку
26.10.2017
Щодо виплати пенсії у гривнях
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
22.09.2017
Щодо встановлення інвалідності ліквідатору аварії на ЧАЕС
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
30.10.2017
Щодо переведення з пенсії по інвалідності особам з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання на пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
15.11.2017
Про переведення виплати пенсії до Російської Федерації
24.07.2017
Щодо виплати пенсії працюючому пенсіонеру
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

До Контакт-центру Пенсійного фонду України протягом жовтня звернулось більше тридцяти тисяч громадян
7 листопада 2017

Зі стартом пенсійної реформи кількість осіб, які звернулись до Контак-центру Пенсійного фонду України значно зросла. Так, лише протягом жовтня консультацію в Контакт-центрі Фонду отримали близько 34 тисяч громадян. Щодня консультанти обслуговують понад 1500 додзвонювачів.

Звернувшись до Контакт-центру особа може отримати загальну інформацію про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій. Такожособливості сплати та обліку зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування, формування звітності, тощо.

Якщо питання потребує додаткового вивчення, тоді інформація про особу, яка міститься в централізованій системі обробки пенсійної документації, переглядається та передається для розгляду відповідальними підрозділами.

Консультаційну та практичну допомогу у вирішенні питань додзонювачів надають 24 консультанти, які мають необхідні комунікативні навички та значний професійний досвід у сфері пенсійного забезпечення.

Прийом дзвінків громадян здійснюється в дві зміни: з 8:00 до 20:00 з понеділка по п’ятницю та у суботу з 8:00 до 14:00 за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753. Дзвінки безкоштовні для абонентів усіх операторів. Окрім цього, працюють міські номери: 044-281-08-70 та 044-281-08-71, що тарифікуються згідно з тарифами міських (міжміських) розмов.

Загалом, за 9 місяців 2017 року консультанти Контакт-центру надали 212 498 консультацій.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта