16.12.2017
Пошук
Актуальні запитання
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
20.11.2017
Щодо призначення пенсії за віком незалежно від віку
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
22.09.2017
Щодо встановлення інвалідності ліквідатору аварії на ЧАЕС
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
30.10.2017
Щодо переведення з пенсії по інвалідності особам з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання на пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
15.12.2017
Про поновлення виплати пенсії
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Оновлена зала прийому громадян запрацювала на Житомирщині
4 грудня 2017

З  1 грудня жителі Ружинського району мають змогу отримувати пенсійні послуги в оновленій залі обслуговування громадян.

Презентуючи роботу фронт-офісу, начальник Андрушівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Ірина Стасишена зауважила: зала розрахована на 3 робочих місця, що дозволяє зручно організувати надання послуг більш ніж 9 тисячам пенсіонерів Ружинського району. Також, встановлено окреме робоче місце для відвідувачів з метою користування електронними сервісами Фонду.

Очільник Пенсійного фонду України в Житомирській області Іван Заінчковський у свою чергу зазначив, що створення належних умов для обслуговування громадян та покращення якості надання послуг є одним із пріоритетів діяльності органів Фонду в області.

Створення сучасних залів не тільки дозволило уникнути черг, організувати комфортний процес надання консультацій і  прийому документів для призначення та перерахунку пенсій, а й, в першу чергу, покращило якість обслуговування  громадян, як того вимагають умови сучасності, - зазначив посадовець.

Наразі в області  функціонує 19 залів обслуговування громадян, що складає 80% від усіх фронт-офісів.

 

 

 

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта