23.08.2017
Пошук
Актуальні запитання
22.08.2017
Щодо врахування страхового стажу
08.08.2017
Щодо зарахування до страхового стажу роботи підлітків у колгоспі у 1947-1952 роках
07.07.2017
Щодо перерахунку пенсії пенсіонеру МВС з урахуванням стажу, набутого після звільнення зі служби
06.06.2017
Щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за загиблого брата
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
15.08.2017
Щодо перерахунку достроково призначеної пенсії
01.08.2017
Щодо перерахунку пенсії та надбавок державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
24.07.2017
Щодо виплати пенсії працюючому пенсіонеру
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    ПРО ПЕНСІЙНИЙ ФОНД    Структура Пенсійного фонду    Структура центрального апарату

Пенсійний фонд України минулоріч розпочав оптимізацію своєї структури
9 березня 2017

 

Цьому передував аналіз усіх напрямів роботи органів Фонду, їх функціональності та відповідності сучасним вимогам. У результаті цієї роботи, правлінням Пенсійного фонду проаналізовано звіти усіх керівників самостійних структурних підрозділів центрального апарату й начальників головних управлінь в областях та м. Києві, внесено відповідні зміни до нормативних актів, що регулюють роботу цих підрозділів.

Поряд з цим, здійснено кроки з впровадження новітніх інформаційних технологій, зокрема щодо централізованого призначення пенсій, створення електронних пенсійних справ та електронного пенсійного посвідчення, консолідованої бази даних про одержувачів пенсій, електронного документообігу. Модернізовано та розширено функціональні можливості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду, частково оновлено парк комп’ютерної техніки тощо.

Усі ці зміни мали на меті підвищити якість наданих послуг органами Фонду, зменшити час обслуговування громадян, зробити структуру Пенсійного фонду гнучкою та адаптованою до сучасних умов, а працю фахівців фінансово мотивованою.

Разом з тим, такі зміни вимагають від наших фахівців компетентності, готовності і бажання працювати в сучасних умовах.

Сьогодні завершується процес оптимізації, в результаті якого вдвічі скорочено кількість територіальних органів Фонду, а штатну чисельність працівників (в основному управлінський персонал) зменшено на 17,8 %. При цьому збережена уся мережа пунктів обслуговування громадян.

Слід зазначити, що протягом усього періоду оптимізації Фонду намагались «допомогти» проводити цей процес як окремі громадяни та громадські організації так і посадовці різних рівнівпорадами, скаргами, проханнями, публікаціями в ЗМІ.

Усвідомлюючи, що цей процес повинен відбуватись виключно в рамках законодавства України, а за його проведення несуть відповідальність виключно посадовці Пенсійного фонду, прес-служба Пенсійного фонду авторитетно заявляє, що єдиним критерієм у разі скорочення працівника є його фахова компетентність, незалежно від віку, статі, відпрацьованого часу в Фонді, соціального становища.

Просимо з розумінням поставитись до цього, а у разі інших підходів інформувати про це органи Пенсійного фонду.

 

 

З повагою

Прес-служба Пенсійного фонду України

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта