24.05.2017
Пошук
Актуальні запитання
05.05.2017
Щодо права виходу на пенсію жінки, яка виховала чотирьох дітей
19.04.2017
Щодо можливості підвищення розміру пенсії у зв'язку із більш пізнім виходом на пенсію
16.05.2017
Щодо врахування в заробіток, з якого обчислюється пенсія відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", матеріальної допомоги та індексації заробітної плати
13.04.2017
Щодо дати призначення пенсії в разі втрати годувальника за "військовим" законом
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
12.05.2017
Щодо перерахунків розмірів пенсій інвалідам ІІІ групи у зв'язку зі зміною прожиткового мінімуму
02.03.2017
Щодо перерахунку пенсії державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
07.03.2017
Щодо виплати пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про державну службу", у період роботи
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    АКТУАЛЬНО

Пенсійний фонд України минулоріч розпочав оптимізацію своєї структури
9 березня 2017

 

Цьому передував аналіз усіх напрямів роботи органів Фонду, їх функціональності та відповідності сучасним вимогам. У результаті цієї роботи, правлінням Пенсійного фонду проаналізовано звіти усіх керівників самостійних структурних підрозділів центрального апарату й начальників головних управлінь в областях та м. Києві, внесено відповідні зміни до нормативних актів, що регулюють роботу цих підрозділів.

Поряд з цим, здійснено кроки з впровадження новітніх інформаційних технологій, зокрема щодо централізованого призначення пенсій, створення електронних пенсійних справ та електронного пенсійного посвідчення, консолідованої бази даних про одержувачів пенсій, електронного документообігу. Модернізовано та розширено функціональні можливості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду, частково оновлено парк комп’ютерної техніки тощо.

Усі ці зміни мали на меті підвищити якість наданих послуг органами Фонду, зменшити час обслуговування громадян, зробити структуру Пенсійного фонду гнучкою та адаптованою до сучасних умов, а працю фахівців фінансово мотивованою.

Разом з тим, такі зміни вимагають від наших фахівців компетентності, готовності і бажання працювати в сучасних умовах.

Сьогодні завершується процес оптимізації, в результаті якого вдвічі скорочено кількість територіальних органів Фонду, а штатну чисельність працівників (в основному управлінський персонал) зменшено на 17,8 %. При цьому збережена уся мережа пунктів обслуговування громадян.

Слід зазначити, що протягом усього періоду оптимізації Фонду намагались «допомогти» проводити цей процес як окремі громадяни та громадські організації так і посадовці різних рівнівпорадами, скаргами, проханнями, публікаціями в ЗМІ.

Усвідомлюючи, що цей процес повинен відбуватись виключно в рамках законодавства України, а за його проведення несуть відповідальність виключно посадовці Пенсійного фонду, прес-служба Пенсійного фонду авторитетно заявляє, що єдиним критерієм у разі скорочення працівника є його фахова компетентність, незалежно від віку, статі, відпрацьованого часу в Фонді, соціального становища.

Просимо з розумінням поставитись до цього, а у разі інших підходів інформувати про це органи Пенсійного фонду.

 

 

З повагою

Прес-служба Пенсійного фонду України

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта