17.12.2017
Пошук
Актуальні запитання
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
20.11.2017
Щодо призначення пенсії за віком незалежно від віку
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
22.09.2017
Щодо встановлення інвалідності ліквідатору аварії на ЧАЕС
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
30.10.2017
Щодо переведення з пенсії по інвалідності особам з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання на пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
15.12.2017
Про поновлення виплати пенсії
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

На "Прямій лінії" з громадянами пенсійники Житомирщини
17 травня 2017

Сьогодні мешканці Житомирщини протягом двох годин отримували консультації на актуальні питання пенсійного забезпечення під час «прямої» телефонної лінії заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в області Світлани Антонюк.

Загалом, до діалогу долучились громадяни, яких цікавили вимоги законодавства щодо необхідного стажу для призначення пенсії за віком та по інвалідності, строків звернення за перерахунком, а також механізм проведення перерахунків пенсій з 1 травня поточного року.

Довідково: протягом січня квітня 2017 року органами Фонду в області проведено понад 20 прямих телефонних ліній за участю керівництва, забезпечено щоденне функціонування телефонних ліній, на які упродовж 4 місяців звернулось понад 2 тисячі громадян, з яких близько 500 звернень адресовані спеціалістам головного управління.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта