24.02.2018
Пошук
Актуальні запитання
05.01.2018
Щодо призначення пенсії по інвалідності особі, яка брала участь у Революції Гідності
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
22.12.2017
Щодо віку, до досягнення якого дитина має право на одержання пенсії в зв'язку з втратою годувальника за "військовим" законом
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
22.02.2018
Щодо підвищення пенсій особам з інвалідністю внаслідок загального захворювання та особам з інвалідністю з дитинства
11.01.2018
Щодо проведення перерахунку пенсії
17.01.2018
Щодо загального порядку виплати пенсій
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    Архів новин    2017 рік

За принципом "Таємного клієнта" пенсійники Херсонщини досліджують якість організації роботи у відділах обслуговування громадян
16 червня 2017

15 червня п. р. керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Херсонської області провели моніторинг організації роботи у відділах обслуговування громадян за принципом “Таємного клієнта”.

Без попереднього розголошення інформації, фахівці Фонду у якості пересічних відвідувачів  один в одного побували на прийомі і оцінили рівень надання тієї чи іншої пенсійної послуги.

Під час прийому зверталась увага на скільки працівники служби доступно, просто та зрозуміло доносять інформацію до громадян, яку кількість часу доводиться затрачати на очікування прийому. Також поза увагою не залишились питання професійності фахівців, ввічливого та толерантного ставлення їх до відвідувачів.

 Результати дослідження показали високий професійний рівень працівників об’єднаних управлінь Фонду та добросовісне виконання посадових обов’язків.

Фахівці пенсійної служби мають розуміти, що їх робота оцінюється як зсередини - відповідними службами Пенсійного фонду, так і ззовні - споживачами пенсійних послуг, - переконані керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду Херсонщини.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта