27.06.2017
Пошук
Актуальні запитання
20.06.2017
Щодо підвищення надбавок за особливі заслуги перед Україною
13.06.2017
Щодо дострокового виходу на пенсію матері дитини - інваліда
06.06.2017
Щодо призначення пенсії в разі втрати годувальника за нормами Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за загиблого брата
16.05.2017
Щодо врахування в заробіток, з якого обчислюється пенсія відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", матеріальної допомоги та індексації заробітної плати
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
12.05.2017
Щодо перерахунків розмірів пенсій інвалідам ІІІ групи у зв'язку зі зміною прожиткового мінімуму
02.03.2017
Щодо перерахунку пенсії державному службовцю
24.03.2017
Про недоотриману пенсію за померлого батька
25.05.2017
Щодо порядку виплати пенсії
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

За принципом "Таємного клієнта" пенсійники Херсонщини досліджують якість організації роботи у відділах обслуговування громадян
16 червня 2017

15 червня п. р. керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Херсонської області провели моніторинг організації роботи у відділах обслуговування громадян за принципом “Таємного клієнта”.

Без попереднього розголошення інформації, фахівці Фонду у якості пересічних відвідувачів  один в одного побували на прийомі і оцінили рівень надання тієї чи іншої пенсійної послуги.

Під час прийому зверталась увага на скільки працівники служби доступно, просто та зрозуміло доносять інформацію до громадян, яку кількість часу доводиться затрачати на очікування прийому. Також поза увагою не залишились питання професійності фахівців, ввічливого та толерантного ставлення їх до відвідувачів.

 Результати дослідження показали високий професійний рівень працівників об’єднаних управлінь Фонду та добросовісне виконання посадових обов’язків.

Фахівці пенсійної служби мають розуміти, що їх робота оцінюється як зсередини - відповідними службами Пенсійного фонду, так і ззовні - споживачами пенсійних послуг, - переконані керівники Олешківського та Скадовського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду Херсонщини.

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта