24.01.2018
Пошук
Актуальні запитання
05.01.2018
Щодо призначення пенсії по інвалідності особі, яка брала участь у Революції Гідності
07.12.2017
Щодо надання пенсіонером органу Пенсійного фонду документів про своє працевлаштування
22.12.2017
Щодо віку, до досягнення якого дитина має право на одержання пенсії в зв'язку з втратою годувальника за "військовим" законом
30.10.2017
Щодо порядку встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»
09.06.2015
Я працював у Болгарії 10 місяців, чи призначать мені пенсію за цей стаж?
17.03.2015
Чи можливе зарахування до українського страхового стажу періоду роботи, набутого на території Монголії?
11.01.2018
Щодо проведення перерахунку пенсії
30.10.2017
Зміни, внесені до ст. 59 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з 01.10.2017 року
17.01.2018
Щодо загального порядку виплати пенсій
27.11.2017
Щодо порядку виплати пенсії відповідно до "військового" закону
15.01.2016
Чи виплачується пенсія пенсіонерам, які переїжджають на проживання до Латвійської Республіки?

Головна    НОВИНИ    ПОТОЧНІ

Консультанти Контакт-центру відповіли на понад 300 тисяч дзвінків
10 сiчня 2018

Протягом 2017 року консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України відповіли на 308,1 тисячу дзвінків громадян. Загальна їх тривалість скала 16 тисяч 331 годину.

Найбільше до Контакт-центру звертались жителі Донецької (29,2%), Луганської, Дніпропетровської, Харківської, Запорізької областей та з міста Київ.

Найпоширенішим стало питання поновлення виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем фактичного проживання. Таких звернень надійшло майже третина від загальної кількості.

Також українці просили роз’яснити окремі норми пенсійного законодавства (16,4 % від загальної кількості дзвінків). На третьому місці за популярністю стали питання, які стосувались осучаснення пенсій та пенсійної реформи – 10,8 % дзвінків. Окрім цього, додзвонювачі цікавились питаннями подання звітності з єдиного соціального внеску (ЄСВ) підприємствами та фізичними особами-підприємцями (ФОП), умовами призначення пенсій та порядком подання документів, правилами перерахунку пенсій, порядком реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду тощо.

Протягом року працівники Контакт-центру майже 240 тисяч разів роз’яснювали норми чинного законодавства. Окрім цього – 39 тисяч разів надавали контакти підвідомчого управління або іншого уповноваженого органу, майже 20 тисяч разів рекомендували заявникам відвідати орган Пенсійного фонду України для розгляду питання по суті.

Варто відзначити, що для працівників Контакт-центру щомісяця проводиться навчання щодо найбільш актуальних питань пенсійного законодавства.

У Контакт-центрі Пенсійного фонду працює 22 консультанти, які щодня приймають дзвінки з 8:00 до 20:00.  У суботу – з 8:00 до 14:00.

Телефони контакт-центру: 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71

 

версія для друку
Лист адміністратору | Статистична карта