Пропустити навігацію

Консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України опанували жестову мову

   Контакт-центр Пенсійного фонду України розширює спектр послуг для населення. Крім телефонних консультацій, надаватимуться консультації громадянам з порушенням слуху із використанням вебкамер та відповідного програмного забезпечення за допомогою відеозв’язку через мережу Інтернет.

   Фахівці Контакт-центру Фонду протягом 5 місяців проходили базовий курс навчання з основ української жестової мови. Навчання провели викладачі Центру української жестової мови Культурного центру Українського товариства глухих.

   Фахівці Контакт-центру отримали наступні навички:

зчитування дактильного повідомлення;

вміння використовувати цифри та математичні знаки;

дактилювання простих слів та вміння замінювати їх на відповідні жестові одиниці;

знання окремих жестових одиниць з різних тем;

переклад простого (середньої складності) речення на українську жестову мову.

   По завершенню курсу навчання фахівці Контакт-центру пройшли тестування на рівень знань та отримали сертифікати.

1 4 1024x679

2 4 1024x683

3 3 1024x683

4 3 1024x683

5 2 1024x683

6 2 1024x772

7 2 1024x746

8 2 1024x683

9 2 1024x779

10 1 1024x683

11 1 1024x788

12 1 1024x785

13 1024x683

14 1024x683

15 1024x683

16 1024x683

 

 

background Layer 1