Консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України опанували жестову мову

   Контакт-центр Пенсійного фонду України розширює спектр послуг для населення. Крім телефонних консультацій, надаватимуться консультації громадянам з порушенням слуху із використанням вебкамер та відповідного програмного забезпечення за допомогою відеозв’язку через мережу Інтернет.

   Фахівці Контакт-центру Фонду протягом 5 місяців проходили базовий курс навчання з основ української жестової мови. Навчання провели викладачі Центру української жестової мови Культурного центру Українського товариства глухих.

   Фахівці Контакт-центру отримали наступні навички:

зчитування дактильного повідомлення;

вміння використовувати цифри та математичні знаки;

дактилювання простих слів та вміння замінювати їх на відповідні жестові одиниці;

знання окремих жестових одиниць з різних тем;

переклад простого (середньої складності) речення на українську жестову мову.

   По завершенню курсу навчання фахівці Контакт-центру пройшли тестування на рівень знань та отримали сертифікати.

 

1 300x200

 

2 1 300x216

 

3 1 300x200

 

4 1 300x200

background Layer 1
Зателефонувати
0 800 503 753