Пропустити навігацію

Консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України минулоріч прийняли понад 630 тис. дзвінків

 
 
piktochart 43471390 300x156
 
 
       2019 рік був насиченим для консультантів Контакт-центру Пенсійного фонду України, які прийняли 630,7 тис. дзвінків від громадян. Тривалість дзвінків, що були оброблені за рік, склала 29 тис. 77 годин.
      Найпопулярнішими темами звернень були:
порядок проведення перерахунків пенсій;
виплата пенсії, у тому числі затримка виплати пенсії, утримання з пенсії, виплата допомоги на поховання та недоодержаної пенсії;
питання щодо визначення права, порядок подання та терміни розгляду документів для призначення пенсії;
поновлення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам за місцем фактичного перебування;
умови проведення індивідуальних перерахунків пенсій (перехід з одного виду пенсії на інший, перегляд заробітної плати, донарахування стажу, призначення надбавок та підвищень тощо);
подання звітності з єдиного внеску та загальнообов’язкове соціальне страхування, отримання довідок  ОК-5, ОК-7;
порядок реєстрації на вебпорталі Пенсійного фонду України, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи.
 
background Layer 1