Пропустити навігацію

Завдяки інформаційним технологіям, робота в органах Фонду під час карантину була чітко організована, – Голова правління Пенсійного фонду під час засідання Громадської ради

– В умовах каратнину завдяки використанню інформаційних технологій, робота в органах Фонду була чітко організована. Зокрема, 

впроваджена система електронного документообігу дала можливість стовідсотково виконувати усі необхідні завдання. Кількість відпрацьованих дистанційно фахівцями Фонду документів з пенсійних питань навіть зросла. Окрім того, і самі громадяни через обмеження у транспортному сполученні, стали активними користувачами електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду. Активно працював і працює Контакт-центр Пенсійного фонду.

Найпопулярнішою послугою серед користувачів ресурсу у період карантину стала подача документів на призначення пенсії у електронному вигляді.

Про це повідомив 24 червня Голова правління Пенсійного фонду Євгеній Капінус під час онлайн засідання Громадської ради. З його слів, незважаючи на тимчасові карантинні обмеження, Пенсійний фонд не лише виконував свої щоденні зобов’язання щодо призначення та виплати пенсій, а й продовжував реалізовувати заплановані проєкти. Зокрема, впроваджено сервіс переведення трудових книжок в електронний вигляд, запущено у тестовому режимі сервіс  автоматичного призначення пенсій.  

 Довідково:

Через вебпортал електронних послуг Фонду з березня по червень  цього року подано більш ніж 16, 6 тисяч звернень громадян щодо призначення пенсій.

До Контакт-центру Пенсійного фонду звернулись  47 329 – у березні,  111 912 – у квітні та 121 902 – у травні.

 

  1 300x225

2 300x225                                                                                                                                          

                                                                                                                                                                         

background Layer 1