Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

Поновлення та підтримка інженерних програмно-апаратних систем Oracle

Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником

Код економічної класифікації видатків бюджету

Очікувана вартість предмету закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Код за ДК 021:2015  72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

2240

48 891 000,00

Розрахунок вартості здійснено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та стандартів виробника

За переліком програмного та апаратного забезпечення розробки і виробництва Oracle, яке на поточний момент функціонує в Пенсійному фонді України, в тому числі:

Програмне забезпечення, яке потребує поновлення та подовження підтримки

 

 

 

1.      Oracle Database Enterprise Edition

2.      Oracle Partitioning

3.      Oracle Diagnostics Pack

4.      Oracle Tuning Pack

5.      Exadata Storage Server

6.      Oracle Database In-Memory

7.      Oracle Data Integrator for Oracle Business Intelligence

8.      Oracle Business Intelligence Suite Extended Edition

9.      Oracle Spatial and Graph

10.  Oracle Secure Backup

11.  Oracle Diagnostics Pack

12.  Oracle Partitioning

13.  Oracle Turing Pack

Апаратне забезпечення, яке потребує поновлення та подовження підтримки

 

 

 

1.      Інженерна система SuperCluster M8 Elastic Configuration укомплектована стрічковою бібліотекою StorageTek SL150 StorageTek SL150 modular tape library

2.      Інженерна система SuperCluster M8 Elastic Configuration

3.      Система збереження даних в зборі Oracle ZFS Storage Appliance Racked System ZS5-2

4.      Oracle SuperCluster M8 Server Upgrade

5.      Інженерна система Oracle SuperCluster M8 Upgrades: model family

6.      Інженерна система Oracle T8-2 model family

Розширена сервісна підтримка (Advanced Customer Services) до 10.2022 включно

 

 

 

1.      Business Critical Assistance 8×5 for 12 months (February – October): 1 x SuperCluster + 10 days Advanced Support Engineer

2.      Oracle Engineered Systems Quarterly Patch Deployment 2 x SuperCluster

3.      Performance Review and Recommendations: 2 x SuperCluster

 

 

background Layer 1