Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 9 місяців 2021 року
Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 1073 інформаційних, а саме:
електронною поштою – 566, поштою – 507 запитів.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 835, від юридичних осіб – 72, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 150 та від представників засобів масової інформації – 11 запитів.
Серед загальної кількості запитів, отриманих за 9 місяців 2021 року, 853 (80 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 172 (16 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 15 (1 %) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 33 (3 %) відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 868 запитів (81 % загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам та учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія);
- пенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осіб;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Усі запити опрацьовані у встановлені чинним законодавством строки.