Пропустити навігацію

За 9 місяців 2021 року працівниками Контакт-центру Пенсійного фонду України надано майже 370 тисяч консультативних послуг

Найпопулярнішими темами звернень громадян були:

  • проведення перерахунків пенсій у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму; особам, які досягли віку 65 років; працюючим пенсіонерам;
  • індексація пенсій;
  • встановлення щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 80 років і більше, у розмірі до 500 грн;
  • порядок встановлення з 1 жовтня 2021 року щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 років, у розмірі до 400 грн;
  • умови автоматичного призначення пенсій;
  • порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у тому числі через мобільний застосунок  “Пенсійний фонд”;
  • сплата внесків на пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
  • подання звітності з ЄСВ страхувальниками, отримання довідок  ОК-5, ОК-7.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва – 20,7 %, Донецької – 12,1 %, Дніпропетровської – 11,9 %, Харківської – 8,0 %, Запорізької – 4,8 % та Одеської – 4,1 % областей.

Kontakt tsentr 1024x538

background Layer 1