Пропустити навігацію

Звіт про результати проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Порядку подання звітів через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України”

    Пенсійний фонд України відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (із змінами), 14 вересня 2021 року оприлюднював на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України у  рубриці «Взаємодія з громадськістю» – “Консультації з громадськістю” – “Електронні консультації з громадськістю” – “Документи/питання, винесені на обговорення” “Інформаційне повідомлення про проведення електронних консультацій із громадськістю” проєкту  постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Порядку подання звітів через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України” (далі – проєкт постанови правління).

    У повідомленні про оприлюднення було зазначено, що Пенсійний фонд України приймає зауваження та пропозиції до проєкту постанови правління до 01 грудня 2021 року.

   01 грудня 2021 року оприлюднення проєкту постанови завершено.

   Зауваження та пропозиції до проєкту постанови правління до Пенсійного фонду України не надходили.

background Layer 1