Підсумки роботи із запитами на інформацію в територіальних органах Пенсійного фонду України за 2021 рік
Протягом звітного періоду до територіальних органів Пенсійного фонду України надійшло 20679 інформаційний запит, а саме:
поштою – 3743, електронною поштою – 15687, на особистому прийомі – 1247 запитів та телефоном – 2 запита.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 20042, юридичних осіб – 284, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 16, від органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 334 та від представників засобів масової інформації – 3 запита.
Із загальної кількості запитів, отриманих у 2021 році, 19283 (93 %) – розглянуто в межах компетенції територіальних органів Пенсійного фонду України, 878 (4 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 203 (1%) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 315 (2%) – відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням роз’яснень запитувачам.
Найбільша кількість запитів на інформацію надійшла до головних управлінь Пенсійного фонду України в Хмельницькій (5498 запитів), Львівській (3078 запитів), Миколаївській (2933 запита), Харківській (1631 запит), Вінницькій (1193 запита) областях та місті Києві (1399 запитів).
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 20051 запит (97 % від загальної кількості запитів).
Найчастіше запитувачів цікавили питання надання інформації щодо:
- пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб та колишніх військовослужбовців;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.