Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка адміністративної послуги з надання разової грошової виплати до Дня Незалежності України, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Пенсійного фонду України

від 26.08.2024 №93

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з надання разової грошової виплати до Дня Незалежності України,

передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”

________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Зазначається місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг.

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг.

3

Телефон, адреса електронної пошти, вебсайт

Зазначається телефон / факс, адреса електронної пошти та вебсайт суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі – Закон) (ст. 6, 7, 9, 10, 101, 11, 12, 13, 14, 15, 16);

Закон      України      “Про      жертви      нацистських переслідувань” (ст. 4, 61, 62, 63, 64).

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова  Кабінету  Міністрів  України  від 30 серпня 1999 року № 1596 “Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”;

постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”;

постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1396 “Деякі питання соціального захисту осіб, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранів війни та осіб, що працюють в спеціальних умовах” (далі – Постанова)

Умови отримання адміністративної послуги

6

Особи, які мають право на отримання адміністративної послуги

1.   Особи з інвалідністю внаслідок війни та колишні малолітні (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, визнані особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин.

2.      Учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності та колишні неповнолітні (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також діти, які народилися в зазначених місцях примусового тримання їх батьків.

3.        Особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.

4.       Члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, статус яким установлено згідно з пунктом 1 статті 10 Закону, дружини (чоловіки) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге.

5.     Члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

6.   Учасники війни та колишні в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особи, яких було насильно вивезено на примусові роботи, діти партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога.

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення до Пенсійного фонду України (його територіального органу / центру надання адміністративних послуг за задекларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування).

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.   Заява довільної форми, у якій зазначаються:

серія та номер паспорта громадянина України або свідоцтва про народження, або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне/тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового  захисту,  або  іншого  документа,  що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземців та осіб без громадянства), відомості про унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) отримувача;

реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

реквізити посвідчення особи, яке дає право на отримання грошової виплати до Дня Незалежності України (номер та серія, дата та місце видачі, найменування органу (посадової особи), який видав документ).

2.      Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України).

3.   Посвідчення, що підтверджує відповідний статус особи.

9

Спосіб подання документів, необхідних для адміністративної послуги

У паперовій формі при особистому зверненні до територіального органу Пенсійного фонду України / центру надання адміністративних послуг за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або з використанням засобів поштового зв’язку;

в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або засобами електронного зв’язку (за технічної можливості з накладанням кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надається безоплатно.

11

Строк                        надання адміністративної послуги

Протягом 30 календарних днів.

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.   Грошова допомога до Дня Незалежності України не виплачується в разі смерті отримувача.

2.     Не підтверджено статус отримувача або його набуття до 24 серпня поточного року включно.

3.      Виплата разової грошової допомоги до Дня Незалежності України органами Пенсійного фонду України здійснена на підставі інформації, що надійшла від суб’єктів, зазначених в пункті 2 Постанови, або як особі, яка перебуває на обліку в органах Пенсійного фонду України.

13

Результат надання адміністративної послуги

Виплата разової грошової допомоги до Дня Незалежності України на поточний рахунок у банку або через організацію, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги (у разі виплати разом з пенсією).

14

Способи отримання відповіді (результату)

У разі відмови у виплаті грошової допомоги до Дня Незалежності України територіальний орган Пенсійного фонду України інформує заявника через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або засобами електронного / поштового зв’язку.

 

 

background Layer 1