Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 9 місяців 2024 року
Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію
в апараті Пенсійного фонду України
за 9 місяців 2024 року
Протягом січня – вересня 2024 року до Пенсійного фонду України надійшло 1 649 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 1 637, поштою – 11, телефоном – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 1 345, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 230, юридичних осіб – 65, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, представників медіа – 4.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих за 9 місяців 2024 року, 1 297 (78,65%) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 300 (18,19%) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 41 (2,49%) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 11 (0,67%) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 1497 (90,78% загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
- порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.