Пропустити навігацію

Аналіз регуляторного впливу до проекту постанови правління Пенсійного фонду України “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов правління Пенсійного фонду України”

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту постанови правління Пенсійного фонду України “Про
визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов правління Пенсійного
фонду України ”

 

1. Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати
шляхом державного регулювання

 

Проект постанови розроблено Пенсійним фондом
України з метою приведення нормативно-правових актів Пенсійного фонду України у
відповідність до норм чинного законодавства.

 

2. Визначення цілей державного
регулювання

З
прийняттям запропонованої постанови відомчі нормативно-правові акти Пенсійного
фонду України будуть приведені у відповідність до нормативно-правових актів
вищої юридичної сили.

 

3.         
Альтернативні способи досягнення цілей

 

Прийняття Постанови
забезпечить досягнення встановлених цілей державного регулювання.

Неприйняття запропонованої
постанови призведе до неузгодженості нормативно-правових актів Пенсійного фонду
України з діючим законодавством.

Альтернативних способів
досягнення цілей немає.

 

4. Опис механізмів і
заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття
регуляторного акта

 

11 серпня
2013 року набрав чинності Закон України “Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи”, згідно із яким питання щодо адміністрування
єдиного внеску віднесено до компетенції Міністерства доходів і зборів України.

Відповідно до
пункту 7¹ розділу VІІІ “Прикінцеві та перехідні положення”
Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування” у грудні 2014 року
закінчився термін дії договорів про розстрочення сум заборгованості зі сплати
страхових внесків згідно яких платникам, які виконали умови договору списані
суми пені та штрафних санкцій, а з платниками, які не виконали умови договору
розірвано такі договори.

У зв’язку з
цим, пропонується постанови правління Пенсійного фонду України від 31 березня
2011 року № 9-1 “Про затвердження Переліку питань для здійснення планових
перевірок органами Пенсійного фонду України та форми Акта, що складається за їх
результатами”, зареєстровану в Міністерстві юстиції
України 22 квітня 2011 року за № 513/19251, від 19 липня  2012 року № 12-1 “Про затвердження Порядку
списання штрафів та пені платникам, які виконали умови договору про
розстрочення сум заборгованості із сплати страхових внесків, та форми договору
про розстрочення сум заборгованості із сплати страхових внесків”
зареєстровану в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2012 року за №
1340/21652 та від 17 січня 2013 року № 1-1 “Про затвердження форми повідомлення
про проведення планової перевірки платника єдиного внеску”,
зареєстровану в Міністерстві юстиції України 31 січня 2013 року за № 194/22726,
визнати такими, що втратили чинність.

 

5. Аргументування переваги
обраного способу досягнення встановлених цілей

 

У разі прийняття Постанови
очікується досягнення поставленої мети.

Вплив
будь-яких зовнішніх факторів на реалізацію регуляторного акту не
передбачається.

 

6. Визначення очікуваних
результатів прийняття регуляторного

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів держави

Приведення нормативно –
правових актів Пенсійного фонду України у відповідність з діючим
законодавством

Додаткові витрати державного
бюджету відсутні

 

 

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Немає

Витрати суб’єктів
господарювання    відсутні

Сфера інтересів громадян

Немає

Витрати громадян відсутні

 

 

 

Негативні фактори прийняття акта
відсутні.

 

7. Обґрунтування строку чинності
регуляторного акта

 

Регуляторний акт діятиме з
моменту набрання ним чинності.

 

8. Визначення показників
результативності регуляторного акта

 

1) додаткових
надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів у
зв’язку з прийняттям Проекту – не передбачається;

2)  виконання вимог акта не потребує додаткових
матеріальних та інших витрат суб’єктів господарювання та громадян;

3) розмір коштів та час,
що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами,
пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог акта не потребує
додаткових затрат платників єдиного внеску;

4) рівень поінформованості
суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта –
високий, оскільки проект розміщено на офіційному веб-сайті
Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua у розділі
“Проекти нормативно-правових документів”.

 

9. Визначення заходів, за
допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного
акта

 

Результативність
регуляторного акта здійснюватиметься послідовно 
шляхом базового, повторного та періодичного відстеження його
результативності.

Базове відстеження
результативності регуляторного акта буде здійснюватися після набрання чинності
цим регуляторним актом. Строк виконання заходів – 45 робочих днів.

Повторне відстеження буде
здійснено не пізніше дворічного терміну після набрання чинності цим
регуляторним актом.

Періодичне відстеження
результативності регуляторного акта буде здійснено через кожні три роки,
починаючи від дня виконання заходів із повторного відстеження.

Аналіз регуляторного
впливу підготовлено департаментом надходження доходів Пенсійного фонду України.

У разі виявлення
неврегульованих та проблемних моментів, які передбачається встановлювати шляхом
аналізу показників дії цього акту, буде розглядатись можливість їх виправлення
шляхом внесення відповідних змін.

 

 

Голова правління                                                  
                        О.
Зарудний

 

background Layer 1