Пропустити навігацію

Більше 75 тисяч дзвінків прийняли консультанти Контакт-центру Фонду за три місяці

Kontakt tsentr golovnaПротягом І кварталу 2018 року консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України відповіли на 77,2 тисячі дзвінків громадян.  Загальна тривалість часу, витраченого на спілкування із додзвонювачами, скалала 4,3 тисячі годин.

 

Продовжують лідирувати в плані активності Донецька, Київська та Луганська області. Найбільше додзвонювачів турбують питання поновлення або затримка виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам за місцем фактичного перебування, отримання електронного пенсійного посвідчення, проходження ідентифікації. Подібних запитань – 20,3 % від загальної кількості (14,5 тисяч).

 

Чималу частку відповідей операторів складають роз’яснення окремих норм пенсійного законодавства – 19,5 % від загальної кількості. На третьому місці серед найбільш поширених — питання щодо виплати пенсій: поновлення виплати пенсії за новим місцем проживання, затримка виплати, затримка доставки пенсій — 16% від загальної кількості.

 

Також додзвонювачі цікавляться питаннями осучаснення пенсій та пенсійної реформи загалом — 11,3%. Замикають п’ятірку найбільш поширених — питання щодо умов проведення перерахунків пенсій за заявою: перехід з одного виду пенсії на інший, перегляд заробітної плати, донарахування стажу, призначення надбавок та підвищень тощо – 5,4% від загальної кількості звернень.

 

Kontakt tsentr

 

На питання громадян відповідає 22 консультанти Контакт-центру. Прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00, у суботу – з 8-00 до 14-00. Телефони Контакт-центру: 0 (800) 503-753; (044) 281-08-70; (044) 281-08-71

 

background Layer 1