Пропустити навігацію

Забезпечення права громадян на звернення у I півріччі 2018 року

Всебічний розгляд звернень, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань головного управління Фонду в області.

У I півріччі 2018 року надійшло 6363 звернення. Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилася в 1,9 рази (3424 звернення).

Протягом звітного періоду надійшло 2538 письмових звернень (із них 230 – через веб-портал ПФУ), що в 2,5 рази більше ніж у I півріччі 2017 року  (1010 звернень).

На збільшення їх кількості вплинули звернення, що надійшли від пенсіонерів Міністерства внутрішніх справ та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Таких звернень надійшло 1552, що становить 61 відсоток загальної кількості письмових звернень.

Фахівці Фонду в області забезпечили оперативний розгляд звернень, що надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр». У I півріччі 2018 року їх розглянуто 551, за аналогічний період минулого року – 328.

На особистий прийом до головного управління звернулося 1457 осіб, за аналогічний період минулого року – 1062.

Протягом I півріччя 2018 року здійснено 230 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 1817 осіб. У I півріччі минулого року ці показники становили 210 виїзних прийомів, на яких прийнято 1024 особи.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 2574 звернення; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1431 звернення; підвищення розміру пенсії – 723 звернення; виконання рішення суду – 185 звернень; визначення права на пенсію – 179.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на сторінці головного управління веб-порталу Пенсійного фонду України, інформаційних стендах. Протягом I півріччя 2018 року в телефонному режимі отримали  консультації та роз’яснення 4960 осіб.

Щоденно протягом робочого часу без поділу за територіальним принципом, без обідньої перерви громадяни отримують вичерпні консультації та послуги. У I півріччі 2018 року їх отримали 188162 особи, що в 1,1 рази більше ніж у I півріччі 2017 року (174906 осіб).

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва головного управління.

background Layer 1