Пропустити навігацію

Фахівці сервісних центрів Черкащини вдосконалюють професійні знання

Про єдині стандарти якості обслуговування громадян у системі органів Пенсійного фонду розповідатимуть фахівцям із обслуговування громадян головного управління Фонду в Черкаській області під час короткострокового тематичного семінару. Навчання розпочалося сьогодні в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області Анна Вовкогон під час відкриття семінару наголосила на важливості якісного надання послуг працівниками відділів обслуговування, адже кількість відвідувачів зростає. За дев’ять місяців цього року спеціалісти Фонду прийняли майже 300 тисяч відвідувачів. Фахівцям слід постійно поглиблювати знання законодавства, знати про всі зміни у пенсійній сфері, аби після прийому відвідувачі були задоволені якістю наданих послуг.

Із 16 до 18 жовтня представники структурних підрозділів головного управління та освітніх установ проведуть лекції щодо організації роботи зі зверненнями громадян, визначення права на пенсію за вислугу років і на пільгових умовах, особливостей її призначення чорнобильцям, додержання вимог законодавства при здійсненні виплат внутрішньо переміщеним особам, практичних аспектів організаційно-інформаційної роботи у відділах обслуговування громадян.

Після лекцій, практичних занять і написання тестів учасники отримають свідоцтва про підвищення кваліфікації.

 1 4 - Фахівці сервісних центрів Черкащини вдосконалюють професійні знання

2 4 - Фахівці сервісних центрів Черкащини вдосконалюють професійні знання

background Layer 1