Пропустити навігацію

Забезпечення права громадян на звернення за 9 місяців 2018 року

Розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим, електронним, через Веб-портал Пенсійного фонду, державну установу «Урядовий контактний центр» тощо, є одним із важливих напрямків діяльності головного управління.

За 9 місяців 2018 року до головного управління надійшло всього         9280 звернень, у тому числі з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 870. Кількість звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшилася в 1,9 раза (4812 звернень).

1 7 - Забезпечення права громадян на звернення за 9 місяців 2018 року

Письмових звернень надійшло 3193 (з них 316 – через Веб-портал ПФУ, (за 9 місяців минулого року – 68)), що в 2,1 раза більше, ніж за 9 місяців 2017 року (1488 звернень).

На збільшення кількості письмових звернень вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсії пенсіонерам Міністерства внутрішніх справ   та особам, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Таких звернень надійшло 1728, що становить 54% загальної кількості письмових звернень.

Повторних звернень надійшло  100, з них 45 – письмових. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії.

Слід виділити позицію окремих заявників, які відмовляються сприймати надані роз’яснення щодо порядку та умов вирішення порушених ними питань  з урахуванням чинного законодавства, а наполягають на задоволенні власних інтересів виключно в тому ракурсі і тим способом, який вони пропонують.

Окремі заявники виявили небажання чекати встановленого терміну розгляду звернення і протягом короткого проміжку часу повторювали свої звернення.

На особистому прийомі в головному управлінні побувало  2387 осіб, за аналогічний період минулого року – 1455.

Головне управління протягом 9 місяців 2018 року здійснило 378 иїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 2830 осіб. За аналогічний період минулого року  ці показники становили  310 виїзних прийомів, на яких прийнято 1437 осіб.

У своїх зверненнях до головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та  проведення перерахунків пенсії – 3368 звернень; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 2302 звернення; підвищення розміру пенсії – 945 звернень; виконання рішення суду – 308 звернень; визначення права на пенсію – 248.

2 7 - Забезпечення права громадян на звернення за 9 місяців 2018 року

Протягом січня-вересня 2018 року до головного управління надійшло 3 подяки, в яких заявники підтвердили, що фахівці Фонду надали кваліфіковану допомогу стосовно порушених питань.

У головному управлінні та його структурних підрозділах в адміністративно – територіальних одиницях працює Skype – зв’язок для надання консультацій з пенсійних питань дистанційно. Проте, така форма спілкування з жителями області, на жаль, не користується попитом громадян.

Протягом 9 місяців поточного року перевірено стан організації роботи із зверненнями громадян, дотримання вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України      від 30.07.2015  № 13-1 у частині організації стаціонарного,   виїзного   прийому   та   надання   послуг   в   електронній   формі  в Кам’янському та Чигиринському відділах обслуговування громадян (сервісних центрах).

background Layer 1