Пропустити навігацію

Фахівці головного управління Фонду навчилися жестової мови

Основами жестової мови відтепер володіють фахівці головного управління Фонду в Черкаській області. Завдяки новим вмінням вони зможуть  надавати пенсійні послуги та вільно спілкуватися з людьми, що мають вади голосових зв’язок та слуху.

Пенсійний фонд постійно працює над удосконаленням системи обслуговування громадян. Одним із важливих кроків у цьому напрямку є усунення бар’єрів, пов’язаних із комунікацією. Саме тому протягом двох місяців представники Фонду відвідували спеціальні курси, на яких навчалися жестової мови.  Кожне заняття тривало 90 хвилин.

– Знання цієї мови дозволить нам вільно спілкуватися з людьми, які мають вади голосових зв’язок та слуху. Обслуговування пенсіонерів вирізняється тим, що це – категорія громадян, для яких важливо не лише отримати кваліфіковану допомогу, а й відчути підтримку і турботу. Оскільки тепер фахівці Фонду теж володіють жестовою мовою, процес комунікації буде для людей з вадами голосових зв’язок та слуху комфортнішим. Громадяни можуть бути впевнені в тому, що їх зрозуміють і без слів, сказаних вголос, – зазначила начальник управління обслуговування громадян Фонду Наталія Сергієнко.

1 - Фахівці головного управління Фонду навчилися жестової мови

3 - Фахівці головного управління Фонду навчилися жестової мови

background Layer 1