Пропустити навігацію

Обслуговування громадян за сучасними стандартами: мобільно, якісно та інформаційно доступно

Головне управління Пенсійного фонду Черкащини продовжує впроваджувати єдині стандарти обслуговування громадян у сервісних центрах регіону. Особлива увага приділяється професійності та оперативності надання послуг, створенню найбільш комфортних умов для відвідувачів, організації належного інформаційного забезпечення.

Цьогоріч організовано роботу з облаштування відділів обслуговування громадян з урахуванням вимог для забезпечення прозорого та відкритого прийому громадян відповідно до запроваджених стандартів. Тривають ремонтні роботи по створенню належних умов для відвідувачів, оновлюється парк комп’ютерної техніки. Підрозділи обслуговування громадян оснащені системою відеофіксації прийому. Таким чином забезпечено можливість віддаленого відеоконтролю якості обслуговування громадян.

Вхід до приміщень облаштовано пандусами для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю, встановлено вивіски та таблички, дубльовані рельєфно-крапковим шрифтом Брайля. Для доступності приміщень для людей з вадами зору всі відділи обслуговування (сервісні центри) забезпечені звуковими орієнтирами типу “Метроном”.

Завдяки наближенню послуг до громадян пенсіонери можуть вирішувати питання пенсійного забезпечення за місцем проживання без відвідування сервісних центрів. Сьогодні в населених пунктах області функціонує 58 віддалених робочих місць  працівників головного управління Фонду (21 – в об’єднаних територіальних громадах, 37 – в агентських пунктах).

Пенсійники Черкащини використовують різні форми інформаційно-роз’яснювальної роботи, розширюють канали комунікації з громадськістю для якомога ширшого інформування населення про зміни в пенсійній системі, переваги легалізації зайнятості, запровадження нових сервісів Фонду. На відеоекранах у місцях прийому громадян, на інформаційній сторінці веб-порталу головного управління та в соціальних мережах транслюються та поширюються відеоролики соціальної реклами з актуальних питань. У місцевих засобах масової інформації регулярно публікуються матеріали з актуальними роз’ясненнями для громадян. З початку 2019 року працівниками головного управління підготовлено та розміщено на веб-ресурсах 271 повідомлення, в засобах масової інформації  – 115 статей.

Для ефективної взаємодії з населенням у регіоні активно розповсюджуються рекламні листівки, щоб привернути увагу громадян до важливості офіційного працевлаштування, переваг користування новими сервісами веб-порталу Фонду та можливості контролювати набутий страховий стаж. Протягом півріччя поширено понад 32 тис. роздаткового матеріалу.

У всіх фронт-офісах головного управління в зручному для перегляду місці розміщені інформаційні стенди, на яких постійно оновлюється інформація щодо діяльності Фонду, та «Інформаційні довідники для тих, хто звертається до Пенсійного фонду України».

Фахівці Фонду в усіх структурних підрозділах області продовжують створювати належні умови, щоб люди поважного віку відчували увагу до себе та своїх проблем, отримували професійні консультації та вчасно ознайомлюватися з положеннями нормативно-правових документів.

background Layer 1