Пропустити навігацію

Звіт головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про роботу зі зверненнями громадян  за I півріччя  2019 року

Роботу зі зверненнями громадян у головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі – головне управління) спрямовано      на забезпечення реалізації громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та виконання Указу Президента України від 07.02.2010 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права               на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування».

У головному управлінні створено належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечено постійний контроль за своєчасним їх розглядом.

За I півріччя 2019 року до головного управління надійшло всього 7501 звернення, у порівнянні з I півріччям  2018 року кількість збільшилася в 1,2 рази (6363 звернення).

За звітний період надійшло 1095 звернень із державної установи «Урядовий контактний центр», що в 2 рази більше, ніж за відповідний період  2018 року (551 звернення).

Зменшилася кількість письмових звернень, за звітний період надійшло 1900 (з них 281 – через веб-портал), що на 25 відсотків менше, ніж за I півріччя  2018 року (2538 звернень).

На кількість звернень вплинули масові звернення громадян, які постраждали  внаслідок  Чорнобильської  катастрофи,  щодо перерахунку пенсії з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати  та звернення щодо підвищення пенсії з 01.03.2019 року. Таких звернень надійшло 1874, що становить 25 відсотків загальної кількості звернень.

Протягом I півріччя поточного року надійшло 91 повторне звернення. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови у перерахунку пенсії та збільшення її розміру.

За звітний період на особистому прийомі у головному управлінні побувало 2608 осіб, за аналогічний період минулого року – 1457.

Працівники головного управління протягом I півріччя 2019 року здійснили 270 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 1898 осіб. У I півріччі 2018 року ці показники становили 230 виїзних прийомів, на яких прийнято 1817 осіб.

У своїх зверненнях до головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 1821 звернення; роз’яснення чинного пенсійного законодавства – 1724 звернення; підвищення розміру пенсії – 1614 звернень; виконання рішення суду – 268 звернень; визначення права на пенсію – 227 звернень.

Усі звернення, що надходили до головного управління, розглянуто у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії,   з інших порушених ними питань.

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 04.07.2017 № 8-1 «Про реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо наближення надання послуг органами Фонду до місць проживання громадян (обслуговування на рівні об’єднаних територіальних громад, в центрах надання адміністративних послуг, «прозорих офісах» тощо)» в області створено робочі місця спеціалістів з обслуговування у 21 територіальній громаді. Працює 37 агентських пунктів для обслуговування громадян із пенсійних питань. Протягом I півріччя 2019 року на віддалених робочих місцях надано 2559 послуг.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб-сайті головного управління, інформаційних стендах. Протягом I півріччя  2019 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 12018 осіб.

Щоденно протягом робочого часу без поділу за територіальним принципом і без обідньої перерви громадяни мають можливість отримати консультації та відповідні послуги у приймальні головного управління та його структурних підрозділах у відповідних адміністративно-територіальних одиницях. У I півріччі 2019 року консультації та відповідні послуги отримали 292229 осіб, що в 1,6 рази більше, ніж у I півріччі 2018 року (188162 особи).

Для забезпечення відкритості роботи органів Пенсійного фонду, покращення якості інформування громадськості про їх діяльність головне управління проводило роз’яснювальну роботу з питань пенсійного забезпечення через місцеві засоби масової інформації, ветеранські та інші організації, установи області, профспілкові органи, на заняттях «Школи майбутнього пенсіонера».

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівників головного управління.

background Layer 1