Пропустити навігацію

На Черкащині відбувся брифінг, присвячений новим сервісам Фонду

Новітні технології та сервіси Фонду, покликані спростити процедуру отримання послуг, презентували фахівці Фонду в Черкаській області під час брифінгу з представниками регіональних друкованих засобів масової інформації та місцевого телебачення.

Перший заступник начальника головного управління Фонду в Черкаській області Анна Вовкогон повідомила, що сервісами можуть користуватися і пенсіонери, і застраховані особи, і страхувальники. Серед основних – надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом, смс-інформування, призначення пенсії «в одне відвідування», функціонування електронної пенсійної справи, електронне пенсійне посвідчення, мобільний додаток. Журналісти дізналися про особливості користування та специфіку кожного сервісу.

Медійники цікавилися, чи зможуть майбутні пенсіонери подавати документи для призначення пенсії особисто у сервісних центрах, яка роз’яснювальна робота проводиться для всіх категорій громадян та наскільки популярним є вебпортал Пенсійного фонду серед черкащан.

Довідково. У Черкаській області зареєстровано 30 374 користувача послугою смс-інформування, послугою призначення пенсії «в одне відвідування» скористалося 26 осіб, звернулися для оформлення електронного пенсійного посвідчення664 особи.

DSC 0981 2 - На Черкащині відбувся брифінг, присвячений новим сервісам Фонду

DSC 0963 1 - На Черкащині відбувся брифінг, присвячений новим сервісам Фонду

 

background Layer 1