Пропустити навігацію

Фахівці відділів обслуговування на Черкащині вивчали нюанси якісного надання послуг

Про впровадження єдиних стандартів якості обслуговування громадян у системі органів Пенсійного фонду України йшлося під час короткострокового тематичного семінару для фахівців відділів обслуговування, який розпочався в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області Анна Вовкогон акцентувала, що працівники відділів обслуговування громадян є обличчями Фонду. За їхньою поведінкою, компетентністю та зовнішнім виглядом відвідувачі оцінюють діяльність, відкритість та успішність установи в цілому. Саме тому слід бути особливо уважними та дбати про дотримання Єдиних стандартів обслуговування громадян. Для надання доступних та професійних пояснень громадянам під час прийому фахівцям потрібно самим володіти актуальними знаннями про зміни в пенсійному законодавстві, постійно навчатися новому та вивчати законодавчу базу.

Із 15 до 17 жовтня фахівці структурних підрозділів головного управління, представники освітніх установ проведуть лекції щодо порядку застосування міжнародних договорів, визначення права на призначення пенсії на пільгових умовах, організації роботи відділів обслуговування громадян щодо формування звітності та підготовки аналітичної інформації, дотримання норм законодавства під час прийому документів для призначення та перерахунків пенсій тощо.

Довідково. Із початку року підвищили кваліфікацію вже 248 державних службовців головного управління Фонду в області.

DSC 1269  - Фахівці відділів обслуговування на Черкащині вивчали нюанси якісного надання послуг

 

background Layer 1