Пропустити навігацію

Представник Фонду консультувала бухгалтерів  щодо особливостей подання звітності до Пенсійного фонду

Про відображення нарахованих сум нарахування єдиного соціального внеску та подання відомостей до Реєстру застрахованих осіб йшлося під час тематичної зустрічі начальника відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів Людмили Хижняк із головними бухгалтерами районних, сільських, селищних рад, виконавчих органів об’єднаних територіальних громад.

Фахівець Фонду зазначила, що одним із завдань фонду є верифікація даних у Реєстрі застрахованих осіб, оскільки ця база даних завжди має бути в актуальному стані. Закликала бухгалтерів бути уважними та за необхідності вчасно подавати інформацію для внесення змін до Реєстру. Для зручності на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду створений «Кабінет роботодавця», в якому доступна інформація про працівників, які перебувають у трудових відносинах із певним роботодавцем. Завдяки цьому для нарахування лікарняних бухгалтери можуть сформувати самостійно електронні довідки про трудовий та страховий стаж. Акцентовано, що електронна довідка є аналогом паперової з печаткою.

Людмила Хижняк розповіла присутнім про способи реєстрації на вебпорталі Пенсійного фонду, переваги користування ним (зокрема, можливість отримання довідок із QR-кодом), а також повідомила, що в тестовому режимі функціонує мобільний додаток «Пенсійний фонд». Ним можна скористатися і надіслати свої пропозиції для вдосконалення розробникам.

Відповідаючи на запитання учасників зустрічі, представник Фонду надала консультації про виправлення помилок у Реєстрі застрахованих осіб та аспекти роботи вебпорталу Фонду. 

DSC 0108  - Представник Фонду консультувала бухгалтерів  щодо особливостей подання звітності до Пенсійного фонду

 

 

background Layer 1