Пропустити навігацію

Про соціальну сферу на Черкащині – під час робочої зустрічі в Черкаській облдержадміністрації

Робоча зустріч із метою обговорення питань соціальної політики, як в Україні, так і на Черкащині, відбулася сьогодні в облдержадміністрації. У заході взяли участь заступник Міністра соціальної політики Олег Коваль та народні депутати-члени комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів.

Координатором зустрічі був народний депутат від Черкаської області, член комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Олег Арсенюк.

Заступник Міністра соціальної політики Олег Коваль повідомив про оптимізацію структури органів соціального захисту, скорочення вакантних посад, необхідність впровадження новітніх технологій, створення фронт-офісів, бек-офісів та надання в них якісних сервісів та послуг.

Начальник головного управління Фонду в області Світлана Зінник поділилася досвідом проведеної в області оптимізації органів Пенсійного фонду. Акцентувала, що обговорювана учасниками зустрічі стратегія максимальної доступності послуг для населення успішно реалізується фахівцями Фонду в області. На обліку в головному управлінні перебуває 407 333 пенсіонери, з них 16 813 пенсіонерів силових міністерств і відомств. Протягом десяти місяців 2019 року до сервісних центрів (яких в області 25) звернулось 495 045  осіб. На Черкащині функціонує 57 віддалених робочих місць фахівців головного управління, в тому числі 25 – в об’єднаних територіальних громадах (усього в регіоні 59 ОТГ). У 2019 році створено 11 додаткових віддалених робочих місць.

Із 29 серпня цього року на віддалених робочих місцях розпочато надання послуг із ноутбуками, які обладнано захищеними носіями інформації (ключі е-Тoken). Доступ до інформаційних систем здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Протягом серпня-жовтня активовано 47 ключів e-Тоken, надано 374 послуги з їх використанням.

– Розширення можливостей для надання послуг та наближення їх до громадян стало можливим завдяки новітнім технологіям та сервісам: Реєстру застрахованих осіб, вебпорталу електронних послуг Фонду, сервісу призначення пенсії «в один дотик» (Е-пенсія), послузі смс-інформування, мобільному додатку «Пенсійний фонд України», а також запровадженню електронних пенсійних справ та електронного пенсійного посвідчення. Використання інформаційних технологій є не лише вимогою часу, а й потужним інструментом для оперативного та комфортного надання послуг громадянам регіону, – наголосила Світлана Зінник.

Представник Фонду також надала пропозиції щодо внесення змін до окремих законодавчих актів для підвищення ефективності заходів зі стягнення заборгованості з єдиного внеску, у тому числі фізичних осіб-підприємців; щодо звільнення від сплати судового збору за зверненнями до суду з питань, що віднесені до компетенції Фонду.

DSC 0366  - Про соціальну сферу на Черкащині – під час робочої зустрічі в Черкаській облдержадміністрації

 

background Layer 1