Пропустити навігацію

Черкаські фахівці Фонду обговорили з представниками «Укрпошти», як покращити надання послуг пенсіонерам  

Про підвищення якості обслуговування громадян через відділення поштового зв’язку йшлося сьогодні на спільній нараді працівників головного управління Фонду в області з представниками Черкаської дирекції АТ «Укрпошта».

Під час зустрічі акцентовано, що виплата пенсії повинна здійснюватися відповідно до календарного графіку та з дотриманням Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку. Від якісної роботи поштарів, відповідального та чіткого виконання службових обов’язків залежить ставлення пенсіонерів не лише до «Укрпошти», а й до Пенсійного фонду.

Професійне надання послуг можливе лише за умови чіткого виконання вимог їх надання. Щоб сприяти цьому, фахівці головного управління Фонду на Черкащині розробили і передали працівникам поштового зв’язку інформаційну пам’ятку. У ній доступно і зрозуміло перерахували основні правила, яких потрібно дотримуватися поштарям під час виконання своїх обов’язків.

– За 10 місяців цього року за виплату та доставку пенсії пенсіонерам регіону національному оператору поштового зв’язку сплачено 45,3 млн грн, тому понад третина пенсіонерів Черкащини (140 тис. осіб) мають бути забезпечені якісними послугами з виплати пенсії через підприємства поштового зв’язку, – підкреслила начальник головного управління Фонду в області Світлана Зінник.

DSC 0371  - Черкаські фахівці Фонду обговорили з представниками «Укрпошти», як покращити надання послуг пенсіонерам   

background Layer 1