Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію за 2019 рік
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Пенсійного фонду України від 15 серпня 2011 року № 22-1 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом 2019 року головним управлінням опрацьовано 75 запитів. Більша частина отримана через поштові відділення зв’язку – 57 запитів, 18 – надійшло електронною поштою.
За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 72. Від об’єднань громадян надійшло два запити, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – один.
Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом 2019 року, більшість їх стосувалася питань соціального захисту (71 запит). На всі запити вчасно надано відповіді у встановлені Законом строки.