Пропустити навігацію

Звіт головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік

Роботу із зверненнями громадян у головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі-головне управління) спрямовано на забезпечення реалізації громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та виконання Указу Президента України від 07.02.2010 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

У головному управлінні створено належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечено постійний контроль за своєчасним їх розглядом.

За 2019 рік до головного управління надійшло всього 13744 звернення, у порівнянні з аналогічним періодом 2018  року кількість збільшилася    в 1,1 раза (12161 звернення).

За звітний період надійшло 1964 звернення з державної установи «Урядовий контактний центр», що в 1,8 раза більше ніж за 2018 рік (1120 звернень).

Зменшилась кількість письмових звернень, у 2019 році їх надійшло 3353 (з них 513 – через вебпортал), що на 15 відсотків менше ніж у 2018 році (3965 звернень).

На кількість звернень вплинули масові звернення громадян, які постраждали  внаслідок  Чорнобильської  катастрофи,  щодо перерахунку пенсії  з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, перерахунку та виплати військової пенсії, підвищення пенсії  з 01.03.2019,  01.07.2019 та 01.12.2019. Таких звернень надійшло 2748, що становить 20 відсотків  загальної кількості звернень.

Протягом 2019 року надійшло 197 повторних звернень. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії та збільшення  її розміру.

На особистому прийомі в головному управлінні побувало  5199 осіб, у 2018 році – 3364.

У  2019 році здійснено 543 виїзних прийоми до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 3214 осіб. У 2018 році ці показники становили 529 виїзних прийомів, на яких прийнято 3712 осіб.

У своїх зверненнях до головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та  проведення перерахунків пенсії – 3336 звернень; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 3344; підвищення розміру пенсії – 2762; виконання рішення суду – 461; визначення права  на пенсію – 469.

Усі звернення, що надходили до головного управління, розглянуто у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії,   з інших порушених ними питань.

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 04.07.2017 № 8-1 «Про реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо наближення надання послуг органами Фонду до місць проживання громадян (обслуговування на рівні об’єднаних територіальних громад, в центрах надання адміністративних послуг, «Прозорих офісах» тощо)» в області створено робочі місця спеціалістів з обслуговування у 26 територіальних громадах. Працює      33 агентських пункти для обслуговування громадян з пенсійних питань. Протягом 2019 року на віддалених робочих місцях надано 11446 послуг.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на вебсайті головного управління, інформаційних стендах. Протягом 2019 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 22007 осіб.

Щоденно в робочі дні, з 8:00 до 17:00 (у містах Черкаси, Смілі, Умані – до 18:00)  без поділу за територіальним принципом, громадяни мають можливість отримати консультації та відповідні послуги у відділах обслуговування громадян головного управління. У 2019 році консультації та відповідні послуги отримали 577978 громадян,  що в 1,4 раза більше ніж за 2018 рік (414758 громадян).

Для забезпечення відкритості в роботі органів Пенсійного фонду, покращення якості інформування громадськості про їх діяльність головне управління проводило роз’яснювальну роботу з питань пенсійного забезпечення через місцеві засоби масової інформації, ветеранські та інші організації, установи області, профспілкові органи, на заняттях «Школи майбутнього пенсіонера».

Питання щодо організації роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівників головного управління.

 

background Layer 1