Пропустити навігацію

Прямий діалог із жителями Черкащини під час виїздних прийомів

Працівники Фонду області активно працюють у напрямку наближення пенсійних послуг до жителів регіону, забезпеченням якісного і професійного обслуговування громадян.  

Заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Олександр Супряга провів особистий виїзний прийом у Монастирищенському та Христинівському  відділах обслуговування громадян. На особистий прийом звернулося 16 осіб.

Питання, з якими звертались жителі області до представника Пенсійного фонду були різноманітні: про пенсію ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС, перерахунок пенсії військовим пенсіонерам, про виплату пенсії за вислугу років, підвищення її у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму.

Надавши відповіді відвідувачам, Олександр Супряга повідомив про можливість отримання сучасної консультативної допомоги з питань чинного пенсійного законодавства через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Довідково: у I півріччі 2018 року в області проведено 356 виїздних прийомів громадян, на які звернулося 1817 осіб, та 92 зустрічі з населенням за місцем їх проживання, кількість присутніх на таких зустрічах – 1296 осіб. 

IMG dfba0f0c5bd57463542577d3ea93922b V - Прямий діалог із жителями Черкащини під час виїздних прийомів20180724 104758 - Прямий діалог із жителями Черкащини під час виїздних прийомів20180724 101218 - Прямий діалог із жителями Черкащини під час виїздних прийомів20180724 100732 - Прямий діалог із жителями Черкащини під час виїздних прийомів

background Layer 1