Пропустити навігацію

Звіт головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про роботу із зверненнями громадян  за 3 місяці  2020 року

Роботу із зверненнями громадян у головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі-головне управління) спрямовано на забезпечення реалізації громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та виконання Указу Президента України від 07.02.2010 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

У головному управлінні створено належні умови для прийому громадян  та розгляду їх звернень, забезпечено постійний контроль за своєчасним  їх розглядом.

За 3 місяці 2020 року до головного управління надійшло всього 2074 звернення, у порівнянні з аналогічним періодом 2019  року кількість зменшилася  на 52 відсотки (4321 звернення).

За звітний період надійшло 274 звернення з державної установи «Урядовий контактний центр», що на 64 відсотки менше ніж за відповідний період  2019 року (771 звернення).

Зменшилась кількість письмових звернень, за звітний період надійшло     1105 (з них 257 – через вебпортал), що у 1,12 раза більше  ніж  за 3 місяці  2019 року (986 звернень).

На кількість звернень вплинули масові звернення військовослужбовців щодо перерахунку і виплати  пенсії згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 103. Таких звернень надійшло 363, що становить      18 відсотків  загальної кількості звернень.

Протягом 3 місяців поточного року надійшло 13 повторних звернень. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії та збільшення  її розміру.

За звітний період на особистому прийомі в головному управлінні побувало  277 осіб, за аналогічний період минулого року – 1487.

Протягом 3 місяців  2020 року здійснено 69 виїзних прийомів  до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 418 осіб. У січні-березні 2019 року ці показники становили 163 виїзні прийоми, на яких прийнято 1077 осіб.

У своїх зверненнях до головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та  проведення перерахунків пенсії – 257 звернень; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 313 звернень; підвищення розміру пенсії – 179 звернень; виконання рішення суду – 45 звернень; визначення права  на пенсію – 41 звернення.

Усі звернення, що надходили до головного управління, розглянуто у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам     не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії,   з інших порушених ними питань.

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України  від 04.07.2017 № 8-1 «Про реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо наближення надання послуг органами Фонду до місць проживання громадян (обслуговування            на рівні об’єднаних територіальних громад, в центрах надання адміністративних послуг, «Прозорих офісах» тощо)» в області створено робочі місця спеціалістів з обслуговування у 26 територіальних громадах. Працює      29 агентських пунктів для обслуговування громадян з пенсійних питань. Протягом 3 місяців  2020 року на віддалених робочих місцях надано 1105 послуг.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на вебсайті головного управління, інформаційних стендах. Протягом 3 місяців  2020 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації  та роз’яснення 6194 особи.

Щоденно в робочі дні, з 8:00 до 17:00 (у містах Черкаси, Смілі, Умані –    до 18:00)  без поділу за територіальним принципом, громадяни мають можливість отримати консультації та відповідні послуги у відділах обслуговування громадян головного управління. У січні-березні   2020 року консультації та відповідні послуги отримали 91952 особи,  що на 41,6 відсотка менше ніж за 3 місяці 2019 року (157557 осіб).

У зв ‘язку  із карантинними заходами зменшилась кількість громадян на особисті та виїзні  прийоми громадян.

Для забезпечення відкритості в роботі органів Пенсійного фонду, покращення якості інформування громадськості про їх діяльність головне управління проводило роз’яснювальну роботу з питань пенсійного забезпечення через місцеві засоби масової інформації, ветеранські та інші організації, установи області, профспілкові органи, на заняттях «Школи майбутнього пенсіонера».

Питання щодо організації роботи із зверненнями громадян знаходяться    на постійному контролі у керівників головного управління.

  

background Layer 1