«Гарячі лінії» головного управління працюють без перерви на карантин
Фахівці головного управління з початку запровадження карантину неодноразово закликали громадян зменшити кількість візитів до сервісних центрів Пенсійного фонду та вирішувати нагальні питання дистанційно. Жителі Черкащини дослухалися до поради – і кількість дзвінків на телефонні «гарячі лінії» зросла до 3 491 в березні порівняно з 1 172 в лютому.
Протягом минулого тижня громадяни мали змогу поставити свої запитання керівництву головного управління. Із огляду на популярність цього виду інформаційно-роз’яснювальної роботи вирішено продовжити серію щоденних «гарячих ліній» саме з керівниками Фонду.
Здебільшого жителі Черкащини цікавляться питаннями, що нині перебувають у колі суспільного інтересу, як-от:
- порядок нарахування та виплати пенсії;
- порядок проведення перерахунку пенсії;
- індексація пенсії та виплата одноразової грошової допомоги в сумі 1000 грн;
- щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
- використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
- отримання довідок;
- впровадження електронної трудової книжки.
Працівники головного управління Фонду надають кваліфіковані відповіді та консультації, зокрема, щодо можливості вирішення питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг portal.pfu.gov.ua.
Залишайтеся вдома. Користуйтеся послугами онлайн або телефонуйте на «гарячі лінії» сервісних центрів або головного управління Фонду в області:
(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;
(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.
Бережіть себе – збережете Україну!