Пряма телефонна «гаряча» лінія для жителів Черкащини
Для покращення обізнаності жителів регіону щодо актуальних пенсійних питань начальник головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник сьогодні з 9 до 12 години провела прийом громадян дистанційно, поспілкувавшись із вісьмома громадянами області в режимі прямої «гарячої» лінії, анонсованої заздалегідь.
Спілкування було змістовним та конструктивним. Більшість телефонних дзвінків стосувалися травневого перерахунку пенсії. Додзвонювачі також цікавилися дистанційними сервісами Пенсійного фонду України. У розмові з громадянами начальник головного управління підкреслювала, що попри карантинні обмеження, кожен має повний доступ до онлайн-сервісів Пенсійного фонду України, зокрема, може оформити звернення для призначення пенсії «в один дотик», отримати інформацію чи офіційну довідку про доходи пенсіонера, витяг із реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про нараховану заробітну плату, страховий стаж тощо. Жоден дзвінок не залишився без відповіді.
У ході діалогу Світлана Зінник акцентувала увагу, що виплата проіндексованої пенсії в травні проводиться своєчасно у встановлені пенсіонерам дати шляхом зарахування на рахунки в банках або через АТ «Укрпошта».
Довідково: індексацію пенсії з 1 травня проведено 355,17 тис. пенсіонерів області.
Розмір пенсії підвищено 300,44 тис. осіб. Середній розмір підвищення – 209,82 грн.