Пропустити навігацію

Жителі Черкащини поспілкувалися в телефонному режимі з начальником головного управління Світланою Зінник

Телефонна «гаряча лінія» з нагоди Дня Пенсійного фонду відбулася сьогодні з 9 до 13 години. На запитання громадян області відповідала начальник головного управління Світлана Зінник.

 

Здебільшого додзвонювачі цікавилися зарахуванням страхового стажу в умовах карантину та можливістю докупити стаж, виплатою надбавок до пенсії, механізмом автоматичного призначення пенсії за віком через вебпортал Фонду та порядком подання сканованих копій документів для такого призначення.

 

Керівник Фонду в області надала вичерпні відповіді на всі запитання. Був і зворотній звʼязок з додзвонювачами, адже інформація уточнювалася із  даних пенсійних справ.  Окрім того, Світлана Зінник поінформувала, що невідкладні пенсійні питання можна вирішити в сервісних центрах, однак під час відвідування необхідно дотримуватися карантинних обмежень. Більшість послуг нині доступні дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів Пенсійного фонду України. Це абсолютно безпечний і законний спосіб взаємодії з установою. Щоб скористатися сервісами та отримати доступ до всіх можливостей порталу, необхідно зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Фонду за допомогою ключа кваліфікованого електронного підпису.

 

Довідково: на вебпорталі Пенсійного фонду України вже зареєстровано 57 172 користувачів. Із них 56 432 фізичні особи і 740 юридичних осіб.

На 17.06.2020 понад 1 100 жителів області подали через вебпортал сканкопії трудових книжок для оцифрування.

 

DSC 0571 - Жителі Черкащини поспілкувалися в телефонному режимі з начальником головного управління Світланою Зінник

background Layer 1