День Пенсійного фонду на Черкащині: працюємо для людей
Інформаційно-роз’яснювальна кампанія з нагоди Дня Пенсійного фонду відбулася в Черкаській області з 15 до 25 червня.
Зважаючи на карантинні обмеження, фахівці Фонду використовували всі можливі канали комунікації. Пенсійні консультації надавали під час телефонних «гарячих ліній» з керівниками сервісних центрів, виступів на радіо та телебаченні. Вичерпну інформацію про новини пенсійного і трудового законодавства громадяни мали змогу прочитати в тематичних публікаціях друкованих видань та на вебсайтах регіону.
Прямі телефонні «гарячі лінії» відбулися у Звенигородському, Лисянському, Монастирищенському, Тальнівському, Христинівському, Чигиринському та Смілянському районах. Представники Фонду відповіли на запитання пенсіонерів щодо умов виходу на пенсію, зарахування періодів роботи до страхового стажу, проведених у цьому році перерахунків, а також збільшення пенсії особам, яким більше ніж 80 років.
У друкованих виданнях публікації, підготовлені спеціалістами Фонду, опубліковані в Драбівському, Жашківському, Золотоніському, Кам’янському, Катеринопільському, Маньківському районах. Статті стосувалися подання сканованих копій трудових книжок через вебпортал, зміни законодавства для фізичних осіб-підприємців, запровадження електронних трудових книжок.
Жителі регіону могли почути про пенсійні питання в радіоефірі. Із роз’ясненнями щодо призначення пенсії в «один дотик», погашення боргів зі сплати єдиного соціального внеску, добровільного соціального страхування, онлайн-сервісів Фонду виступили фахівці Городищенського, Корсунь-Шевченківського, Черкаського, Чорнобаївського, Канівського районів.
На Уманщині начальник сервісного центру Анатолій Кузнець розповів у телепрограмі «Надвечір’я» про зміну графіків прийому громадян та перерахунок пенсійних виплат із першого липня у зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму.
Фахівці м. Ватутіне, м. Черкаси та Шполянського району висвітлили на вебсайтах інформацію щодо доплат для пенсіонерів, особливостей прийому громадян у карантинний період, перерахунків пенсійних виплат у 2020 році та переваг користування сервісами фонду.
Інформаційно-роз’яснювальна робота, проведена з нагоди Дня Пенсійного фонду, сприяє поліпшенню обізнаності громадян про аспекти пенсійного та трудового законодавства, а також дозволяє виявити, які питання зараз найбільше турбують відвідувачів Фонду.