Пропустити навігацію

Впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності

Фонд соціального страхування України спільно з Пенсійним фондом України затвердили Протокол інформаційної взаємодії щодо ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та отримання інформації з нього.

Скористатися новим електронним сервісом зможуть як застраховані особи, так і страхувальники, використовуючи для входу на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України кваліфікований електронний ключ.

 

На підставі переданих Міністерством охорони здоров’я відомостей про заклади охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які мають ліцензію на провадження медичної практики, Пенсійний фонд України створив електронний кабінет для закладів охорони здоров’я.

Лікарняний листок формуватиметься на підставі створеного лікарем через вебпортал та підписаного кваліфікованим електронним ключем медичного висновку, який засвідчуватиме тимчасову непрацездатність особи.

 

Електронний реєстр лікарняних міститиме записи про тимчасову втрату працездатності та включатиме відомості про:

– тимчасово непрацездатну особу;

– унікальний номер випадку непрацездатності;

– номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я;

– причину та період непрацездатності, призначене лікування;

– відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я тощо.

 

Роботодавець через «Кабінет страхувальника» вебпорталу електронних послуг ПФУ зможе отримувати інформацію про тимчасову втрату працездатності робітника. На підставі такої інформації страхувальник подаватиме заяву-розрахунок до Фонду соціального страхування України для оплати лікарняних, допомоги по вагітності та пологах.      

 

Застраховані особи через «Особистий кабінет» зможуть відстежувати процес оформлення листків тимчасової непрацездатності.

 

Міністерство охорони здоров’я спільно з Пенсійним фондом України планує запустити систему електронних листків непрацездатності в дію з 1 серпня 2020 року.

 

 

background Layer 1