Пропустити навігацію

Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували на колегії в Головному управлінні Фонду

Результати роботи протягом дев’яти місяців обговорили сьогодні на засіданні колегії при начальнику Головного управління, що відбулося в режимі відеоконференції.

 

Керівник Фонду на Черкащині Світлана Зінник акцентувала, що на імідж Пенсійного фонду насамперед впливає якість обслуговування громадян. Введення карантину на території України поставило нові вимоги перед фахівцями сервісних центрів: тепер якісні послуги – це безпечні послуги. На вході до приміщень сервісних центрів працюють чергові спеціалісти, які здійснюють прийом громадян із обов’язковим дотриманням маскового режиму, соціальної дистанції, а також рекомендують відвідувачам для консультування звертатися за телефоном «гарячої лінії». Упродовж дев’яти місяців цього року надано роз’яснення 59 350 особам, у тому числі за період карантину – 56 005 (94 % загальної кількості звернень).

 

Під час спілкування з пенсіонерами фахівці сервісних центрів наголошують, що розвиток інформаційних технологій дозволяє отримувати послуги Пенсійного фонду дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів, які доступні для користувачів вебпорталом Пенсійного фонду України.

1f - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

Процеси детінізації заробітної плати та легалізації зайнятості перебувають  у незмінному фокусі уваги на колегіях. Саме додаткові надходження є джерелом наповнення бюджету Фонду.

2f - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

Результати щомісячного моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб отримують представники контролюючих органів та органів виконавчої влади на місцях.

 

На 01.10.2020 Управлінню Держпраці у Черкаській області надіслано інформацію по 813 страхувальниках щодо 11 268 застрахованих осіб. Головному управлінню Державної податкової служби у Черкаській області направлено матеріали щодо 424 страхувальників по 861 застрахованій особі. Управлінням Держпраці у Черкаській області проведено перевірки 16 страхувальників (1,9 %) за матеріалами Головного управління, у 9 страхувальників по 178 застрахованих особах виявлено порушення, тобто у 56,0 % перевірених страхувальників. Головним управлінням Державної податкової служби у Черкаській області на підставі направлених матеріалів 404 страхувальникам по 736 застрахованих особах донараховано 92,1 тис. грн єдиного внеску.

 

Під час колегії також зауважили, що важливе значення зараз має поінформованість громадян про онлайн-послуги Фонду, законодавчі зміни, графіки роботи та інше. Введення карантину змінило підхід до інформаційної роботи – тепер вона здебільшого дистанційна. Учасникам колегії презентували, які саме напрями комунікації є більш доречними і звідки громадяни найбільше отримують повідомлення Пенсійного фонду.

3f - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

Світлана Зінник наголосила, що до кінця року всім підрозділам Головного управління необхідно активізувати роботу аби з високими рейтинговими показниками завершити 2020 рік і, попри карантинні обмеження, надалі надавати громадянам регіону якісні послуги.

DSC 0640 1 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

DSC 0625 2 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

DSC 0632 3 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

DSC 0620 4 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

20201023 102631 5 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

20201023 103208 6 - Дев’ять місяців роботи цього року проаналізували  на колегії в Головному управлінні Фонду

 

 

background Layer 1