Пропустити навігацію

Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Коли тобі тридцять, то вітаючи тебе з Днем народження, люди мимоволі починають згадувати, що протягом цього часу відбувалося в твоєму житті. Підсумовують, яких результатів ти досяг, роблячи постійний вибір між «ТАК» чи «НІ». А що, коли тобі тридцять, і ти – державна структура? Коли від вибору кожного, хто працює на робочому місці, залежить твоє майбутнє, однозначно є що пригадати.

І починаєш завжди з головного, а точніше – з головних. Першим управляючим Черкаського обласного філіалу, утвореного 27 грудня 1990 року наказом Українського республіканського відділення Пенсійного фонду СРСР, призначено Івана Шевченка. У 1995 році начальником став Володимир Ткаченко, згодом – Петро Євтушенко. На цій посаді в 1998 році його змінив Володимир Багрійчук, а з 2014 року Головне управління очолює Світлана Зінник. Так під пильним оком батьків ти розвиваєшся до 25 років, стаєш на ноги, пізнаєш закони та розумієш, що маєш права і обов’язки перед суспільством. Усвідомлюєш, що сенс твого життя – служіння людям. Аби робити це ефективно і не стати старим завчасно, із 2016 року дотримуєшся Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України.

 

Камо грядеши? (Куди йдеш?)

Не бути байдужим до тих, заради кого працюєш – чи не основне в роботі Головного управління. Відвідувачі, їхні інтереси та потреби – ти вивчаєш усі деталі, знаєш про найважливіші цифри, зміну статусу чи місця проживання майже 406 тисяч пенсіонерів та 249 тисяч працюючих жителів регіону.

П’ять років життя Головного управління спрямовано на підвищення якості обслуговування та забезпечення дистанційного доступу громадян до послуг Пенсійного фонду України. Сервісні центри оновлені відповідно до єдиних стандартів обслуговування, створені інклюзивні умови для осіб з інвалідністю. Сучасний сервісний центр у м. Золотоноша відкрив двері для жителів одного з найбільших міст Черкащини. Ти прагнеш не просто чути людей, а продемонструвати, що їхні потреби враховані.

Важливим кроком назустріч стала можливість надання послуг за місцем проживання в територіальних громадах області. Перше віддалене робоче місце Головного управління, яке функціонує і донині, було створене в Білозірській об’єднаній територіальній громаді в липні 2017 року. Нині в області функціонує 54 віддалені робочі місця: 26 – в об’єднаних територіальних громадах та 28 – у сільських радах та комітетах самоорганізації населення.

 

Оптимізоване життя

Вимоги часу і комп’ютерні технології дозволяють тобі вийти на новий рівень: оптимізувати функціональні процеси. У Головному управлінні розроблено програмне забезпечення в комплексі АРМ-Звіт за всіма напрямами роботи. Зокрема, оптимізовано юридичну роботу, що дало змогу володіти оперативною інформацію про стан судових справ, роботу з банкрутами, виконавчими документами.

Централізовано нарахування та перерахунок пенсії, формування та друк відомостей на виплату пенсій через банківські установи. Із січня 2018 року Головне управління розпочало централізоване фінансування виплати пенсії. Для забезпечення своєчасного проходження платежів та зменшення навантаження на фахівців автоматизовано формування платіжних доручень у системі «Інтернет-Клієнт-банк» шляхом завантаження даних із програмного комплексу ППВП. Значно спрощено кругообіг пенсійних коштів шляхом перерахування виплат на кожну банківську установу та ЦПЗ окремими платіжними дорученнями, що прискорило процес зарахування і, відповідно, отримання пенсійної виплати пенсіонерами. Налагоджено обмін з АТ «Ощадбанк» документами в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Для автоматизації процесів діловодства в Головному управлінні (з червня 2007 р.) та в усіх підвідомчих управліннях області (з січня 2010 р.) впроваджено в експлуатацію автоматизовану систему електронного документообігу (АСЕДО) «АТЛАС-ДОК». Із січня 2020 року Головне управління веде свою документацію в єдиній системі «Документообіг».

 

Команда пенсійного корабля

У 25-річному віці ти маєш такі масштабні цілі, що досягти їх самому – практично неможливо. А досягти їх не з тими людьми – 100 % нереально, тож  останні п’ять років пройшли під девізом розлучень і нових знайомств. У 2018 році Головне управління долучилося до експерименту Пенсійного фонду України та реорганізувало структуру шляхом злиття з усіма підвідомчими управліннями Фонду в області в одну юридичну особу. Штатна чисельність за п’ять років зменшилася більше ніж на третину – із 1108 у 2015 році до 765 осіб. Однак завдяки перерозподілу людських ресурсів покращився якісний склад фахівців: майже 94 % працівників мають вищу освіту, усі працівники Головного управління щороку отримують додаткові професійні знання на тренінгах та семінарах.

Наполеглива праця членів колективу з реалізації пенсійної політики в регіоні відзначена на державному та місцевому рівні.

Указом Президента України від 22.08.2016 № 338/2016 за значний особистий внесок у державне будівництво, соціально-економічний, науково-технічний, культурно-освітній розвиток України, вагомі трудові здобутки та високий професіоналізм присвоєно почесне звання «Заслужений працівник соціальної сфери України» ЗІННИК Світлані Миколаївні, начальникові Головного управління.

Указом Президента України від 02.11.2018 № 354/2018 за вагомий особистий внесок у реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення, забезпечення прав людей і непрацездатних громадян похилого віку, високий професіоналізм присвоєно почесне звання «Заслужений працівник соціальної сфери України» КУЗНЕЦЮ Анатолію Михайловичу, начальнику відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 4 управління обслуговування громадян Головного управління.

Нагородами центральних органів влади відзначено сімох працівників, Пенсійного фонду України – 84 працівників, Черкаської обласної адміністрації – чотирьох працівників, органами місцевої влади та місцевого самоврядування – сімох працівників.

У 2016 році колектив Уманського сервісного центру відзначено Подякою Прем’єр-Міністра України за значний внесок у забезпечення соціального захисту населення, зразкове виконання службових обов’язків та високий професіоналізм.

У 2018 році юридичну службу Головного управління нагороджено дипломом другого ступеня як переможця огляду-конкурсу на кращу організацію діяльності юридичної служби в органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах та організаціях.

Багато нагород свідчать лише про одне: з такою командою можна подолати будь-які труднощі, виклики, і – як виявилося – хвороби. Пандемія коронавірусу 2020 року змусила запровадити нові форми роботи в обслуговуванні громадян, подивитися на свою роботу з нового боку (дистанційно-домашнього з використанням ключів е-Тoken), використовувати платформи Zoom та Google Meet для проведення нарад та навчань, організувати інакше внутрішні робочі процеси, навчитися комунікувати з жителями області, не бачачи їх особисто.

 

А поговорити?

І яким би успішним, оптимізованим, сучасним ти не став до своїх 30 років, ніхто про це не дізнається, доки сам не розкажеш. Саме тому Головне управління активно працює з засобами масової інформації, через них ознайомлюючи жителів регіону з чинним пенсійним законодавством та змінами до нього, із результатами своєї роботи.

Упродовж 2020 року в регіоні проведено інформаційні кампанії, спрямовані на популяризацію нових онлайн-сервісів Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсії», «Електронна трудова книжка», «Пенсійний калькулятор», «Мобільний застосунок».

У зв’язку з уведенням карантинних обмежень із березня 2020 року акцент у роз’яснювальній роботі зроблено на дистанційних формах інформування: проведенні телефонних «гарячих ліній», коментарів керівництва на обласних радіо та телеканалах, веденні інформаційної сторінки Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України, офіційної сторінки у фейсбуці та власного каналу на ютубі.

 

Коли тобі тридцять, то вітаючи себе з Днем народження, ти дивишся на те, яких цілей ти досяг, а ще – на те, хто поряд із тобою. Головне управління Фонду на Черкащині – це сьогодні 14 сервісних центрів із працівниками, середній вік яких – лише 43 роки. Знаючи серця, здібності, сили цих фахівців, розумієш, що з ними ти й надалі зможеш розвиватися та бути потрібним людям.

01 Znnyk 1 - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Зінник Світлана Миколаївна, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області

02 Znnyk garyach ln - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Світлана Зінник під час телефонної «гарячої лінії»

03 svyato sots prats - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Працівників колективу Головного управління відзначили під час святкових заходів до Дня соціального працівника України, 2019 рік

04 kolegya Kovpashko - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Колегія за підсумками 2019 року за участі заступника Голови правління Пенсійного фонду України Ірини Ковпашко

05 preskonf subsyd - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Пресконференція щодо виплати житлових субсидій за участі директора Департаменту соціального захисту населення Черкаської ОДА Руслана Чикала, лютий 2019 року

06 navchannya - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Світлана Зінник відкриває семінар для фахівців із наповнення бюджету Головного управління, квітень 2019 року

07 kolektyv - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Колектив Головного управління відзначає День вишиванки, 2019 рік

08 Vovkogon - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Перший заступник начальника Головного управління Анна Вовкогон в ранковому ефірі «UA:Черкаси», січень 2020 року

09 vdeonarada - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Перший заступник начальника Головного управління Анна Вовкогон проводить нараду зі структурними підрозділами в режимі відеоконференції

10 Taran TB - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Заступник начальника Головного управління Віталій Таран – про електронні сервіси Пенсійного фонду України в ефірі обласного телеканалу «Ільдана», липень 2020 року

11 Supryagayurysty - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Заступник начальника Головного управління Олександр Супряга разом з чарівним колективом юридичної служби Головного управління

12 Blozrya - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Відкриття першого віддаленого робочого місця Головного управління в Білозірській об’єднаній територіальній громаді, липень 2017 року

13 Kuznets - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Кузнець Анатолій Михайлович, начальник відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 4 Головного управління, м. Умань

14 pryom gromadyan - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Прийом громадян у сервісному центрі Головного управління під час карантину, 2020 рік

15 lysyanka - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Популяризація онлайн сервісів Пенсійного фонду України серед жителів регіону

16 kamyanka - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Популяризація онлайн сервісів Пенсійного фонду України серед жителів регіону

17 shpola - Черкаська область: 25 + 5 років удосконалення

Популяризація онлайн сервісів Пенсійного фонду України серед жителів регіону

background Layer 1