У Черкаській області підбили підсумки роботи Фонду за минулий рік
Як минув 2020-й рік для пенсійників Черкащини та які завдання їх очікують у 2021 році – обговорили сьогодні під час колегії при начальнику Головного управління. Захід відбувся вже традиційно в режимі відеоконференції.
У роботі колегії взяли участь Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус, члени колегії, керівники підрозділів Головного управління, заступник начальника Головного управління ДПС в області Тетяна Харьковська, начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Черкаській області Володимир Жаврід.
Начальник Головного управління Світлана Зінник доповіла, що попри пов’язані з коронавірусною хворобою специфічні умови роботи, більшість завдань вдалося виконати. За минулий рік своєчасно та в повному обсязі профінансовано пенсійні виплати понад 403 тисячам громадян, на які спрямовано 15,1 мільярди гривень. За рахунок коштів Пенсійного фонду України профінансовано 9,3 млрд грн, із яких в області зібрано 5,7 млрд грн. Це 56% видатків, які здійснюються за рахунок власних коштів.
У 2020 році платники регіону сплатили до пенсійного бюджету 5,7 млрд грн. Зокрема, планові показники з надходження коштів, які адмініструє Пенсійний фонд України, виконано на 118,0 %: надійшло 109,6 млн грн. Водночас є резерви для розширення бази нарахування ЄСВ, адже за розрахунковими даними понад 100 тис. осіб працездатного віку в області не задіяні на офіційному ринку праці.
Йшлося також про специфіку обслуговування громадян регіону. У минулому році до сервісних центрів звернулися майже 283 тис. осіб. Консультувати громадян довелося здебільшого дистанційно – за телефонами «гарячих ліній»: надано роз’яснення майже 80 тис. осіб. Оскільки дистанційне отримання послуг Фонду стало актуальним, як ніколи, Головне управління активно інформувало громадян про нові електронні сервіси.
Голова правління Фонду Євгеній Капінус подякував колективу Головного управління за роботу та окреслив пріоритетні напрями і завдання на 2021 рік:
– Необхідно і надалі продовжувати спільно працювати з Державною податковою службою над наповненням бюджету Фонду та зменшенням кількості боржників зі сплати єдиного соціального внеску, подальшою цифровізацією функціональних процесів, а також постійно покращувати якість обслуговування громадян у сервісних центрах регіону.