«Сьогодні. Головне» на «Суспільному» – виїзні консультації працівників Пенсійного фонду
Приймання громадян на віддалених робочих місцях відновлено. Як відбувається консультування та які послуги можна отримати – розповіла начальник управління обслуговування громадян Головного управління Фонду на Черкащині Тетяна Хилик.
Представниця Фонду поінформувала, що на сьогодні в області створено 59 віддалених робочих місць, на яких відбувається приймання громадян відповідно до затверджених графіків. Віддалено приймають відвідувачів ті ж фахівці, які працюють у сервісних центрах Фонду.
У сюжеті до теми начальник відділу обслуговування громадян № 2 Павло Котик зазначив, що доступ до інтернету та спеціальні програми дозволяють якісно обслуговувати кожного пенсіонера, адже вся пенсійна інформація про нього є в необхідних базах.
Тетяна Хилик звертає увагу, що створення віддалених робочих місць:
- допомагає наблизити послуги до людей (90 % послуг можна отримати в такий спосіб);
- уникнути скупчення людей (що актуально з огляду на карантинні обмеження);
- зекономити час і кошти для відвідування сервісного центру.
Деталі бесіди можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/96crr-SlGB4