Пропустити навігацію

Як виправити помилки в електронній декларації

workflow process 960x650 1 300x203 - Як виправити помилки в електронній деклараціїДержслужбовці Головного управління Фонду в області продовжують декларувати свої доходи за 2020 рік. Сектор із питань запобігання та виявлення корупції нагадує: якщо ви виявили помилку у своїй електронній декларації впродовж семи днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію, але не більше трьох разів.

Для цього не потрібно звертатися до Національного агентства з питань запобігання корупції окремо. Потрібно натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною у полі поданої декларації впродовж семи днів. Після завершення цього терміну подати виправлену декларацію з достовірними відомостями можна лише за результатами проведеної НАЗК повної перевірки декларації.

Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо помилка знайдена в декларації за 2020 та 2019 роки, то подати виправлені можна буде лише після повної перевірки їх обох.

Якщо термін подання виправленої декларації вже закінчився, можна звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Потрібно детально описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтверджувальні документи (за наявності).

Проте якщо помилка виявлена вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то повідомлення через персональний кабінет не допоможе уникнути застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей. Це ж правило стосується й ситуації, коли про помилку стало відомо із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб.

У контакт-центрі НАЗК за номером (044) 200 06 94 можна уточнити, як правильно зазначити ту чи ту інформацію в декларації.

background Layer 1